"Филип Морис Интернешънъл" отбелязва 10 години от лансирането IQOS в световен мащаб системата за нагряване на тютюн, с която компанията направи първата сериозна стъпка към реализиране на визията си за бъдеще без дим.
Днес бездимните алтернативи на ФМИ се предлагат на над 80 пазара по цял свят, а IQOS е водещ в сегмента с над 28 млн. потребители, от които 20.8 млн. са спрели да пушат изцяло, а останалите са в различни стадии от процеса на пълно преминаване към продукта. На 25 пазара приходите от водещата бездимна алтернатива на компанията надвишават 50%.
През изминалото десетилетие "Филип Морис Интернешънъл" непрестанно работи в посока разширяване на портфолиото си от научно-обосновани бездимни алтернативи, взимайки предвид очакванията на пълнолетните потребители.
"Тази годишнина ни дава възможност да погледнем назад към свършената работа и натрупания опит досега в реални условия, както и да затвърдим ангажимента си към изграждане на бъдеще без дим. През последните десет години преминахме през един непрестанен процес на усъвършенстване, в който портфолиото ни от бездимни алтернативи се разрастваше, оказвайки положително въздействие върху милиони пълнолетни потребители по света и в България", заяви Демиан Пинтос, генерален мениджър на "Филип Морис България".
Той допълни, че компанията ще продължава да прави нововъведения, да разчита на науката и да предлага на потребителите си продукти, които отговарят на техните нужди и представляват потенциално по-добра алтернатива на тютюнопушенето.
Нови устройства
За да отбележи своята годишнина по пътя си на постоянни иновации и прогрес, компанията представя на българския пазар новата си лимитираната серия IQOS ILUMA Neon Purple. Тя идвя след изключително успешното ѝ лансиране в Япония, както и след успешното представяне на IQOS ILUMA STARDRIFT в края на миналата година. По този начин компанията празнува 10 години на постоянен напредък и затвърждава своята мисия да изгражда общност от милиони пълнолетни пушачи по света, които са направили промяната, като са оставили цигарите зад гърба си и са поели по пътя към бездимно бъдеще.
В центъра на вдъхновението за дизайна на новата лимитирана серия Neon Purple на IQOS ILUMA е неоновата гама на лилавия цвят. И трите модела в серията се отличават с корпус отанодизиран алуминий в ефектен виолетов нюанс neon purple.
"С представянето на IQOS ILUMA в България направихме революция в категорията, като въведохме технологията за индукционно нагряване без нагряваща пластина в холдъра, което премахна и нуждата от почистване. Лимитираната серия Neon Purple на IQOS ILUMA също използва иновативната система за нагряване, като освен това, е отличена с престижната международна награда за продуктов дизайн на Red Dot GmbH & Co. KG за своята стилна естетика и дръзка цветова палитра”, коментира Полина Нинова, ръководител "Маркетинг и потребителско изживяване за категория бездимни продукти" на "Филип Морис България".
"С лансирането на този продукт празнуваме най-вече разрастването на общността ни от пълнолетни потребители и партньори, с които заедно напредваме в мисията ни за бъдеще без дим в страната. Десетата ни годишнина е начин да насочим вниманието именно към тази многообразна общност."
Неонът и магнетичната сила на неговите цветови отблясъци се оказаха в центъра на творческото вдъхновение и на шеф Илиан Кустев и ресторантьорът Явор Сарафов, които също станаха част от своеобразното турне на Neon Purple, преминаващо през няколко големи български града, събирайки на едно място представители на IQOS общността в България, която вече наброява повече от 350 000 пълнолетни потребители. Популярните майстори на кулинарното изкуство създадоха колекция от шоколадови бонбони, залагайки на силата на цвета на неона.
Благодарим на Филип Морис България, че ни покани да отбележим 10 години IQOS в света, като създадем уникални лимитирана серия бонбони, вдъхновени от неона. Пресъздаването на цвят с храна е истинско предизвикателство, но бяхме изключително вдъхновени от идеята и затова крайният резултат е толкова успешен.”, сподели шеф Илиан Кустев.
За първи път ми се случва да развивам храна на база цвят, технология и дизайн. Вярвам, че се доближихме максимално до пресъздаването на усещането за лимитираната серия IQOS ILUMA Neon Purple с помощта на храната като изразно средство. Вдъхновени от иновациите, създадохме колекция от шоколадови бонбони, всеки със своя характер и оригинална рецепта.", коментира от своя страна ресторантьорът Явор Сарафов.
Серията от активности с тяхно участие ще продължи през целия месец в различни точки на страната София, Пловдив, Бургас и Варна.
прочети още
Източник:
economic.bg
назад към списъка с новини