Новини:
Стартъпът xAI на Илън Мъск получи 5 млрд. долара финансиране, за да ку... | Летящите автомобили GAC: кога ще ги видим във въздуха... | Иновациите в България: Устойчиви или в застой?... | Отново? Отново! Apple планира да създаде собствен телевизор... | Американски студенти изстреляха любителска хиперзвукова ракета на реко... | Цветните PV панели ще тласнат соларния сектор... | Apple спешно затвори две уязвимости от нулевия ден в macOS, iOS и iPad... | Радев отново сезира КС, за да си върне служебния кабинет... | Графенът стана на 20 години: От лабораторно откритие до революция в на... | Всички на офлайн диета: изследователи са открили, че високоскоростният... | Мъск бере плодовете от победата на Тръмп: Компаниите SpaceX и xAI ще п... | Следващият флагман на Samsung ще получи нов дизайн на камерата... | Невъзможната сделка: Анализ на хипотетичното поглъщане на Intel... | Първа информация за електрическия SUV, който ще замени Nissan Leaf пре... | Хибридният AI движи растежа на Lenovо | Куп изисквания на САЩ към Google | Boeing ще уволни 2200 служители заради лошото качество на самолетите... | Интервю | Банките продават проблемните си заеми много по-рано и по-чес... | Хиперсила: Учени откриха нова симетрия в статистическата механика... | Силно участие на България като партньор в мащабно международно туристи... | Математици разработиха предизвикателни задачи, за да тестват мисленето... | ЦЕРН: За първи път е регистрирано раждането на топ кварки при сблъсъци... | Нов инструмент на Microsoft ще ви позволи дистанционно да коригирате п... | SK hynix стартира масовото производство на първата в света 321-слойна ... | Биткойн наближава $100 000 – курсът на първата криптовалута постави но... | Криптотрейдър спечели $15 млн за 2 дни | LG представи геймърския QHD OLED монитор UltraGear 27GX790A с 480 Hz ч... | ДПС-Доган ще оспори решението на служебния кабинет да даде нова сграда... | tbi bank отчете печалба от 38 млн. евро за деветмесечието... | "Да, България" внесе сигнал в ДАНС за незаконното консулство на Русия ... | Free Audio Converter 5.1.7.000 | Експерти прогнозират рязко нарастване на популярността на електромобил... | Какво трябва да има в Европейската геотермална стратегия?... | Технологични CEO-та: „Европа на първо място” срещу Тръмп... | Процесорите за Sony PlayStation 6 ще се появят през 2026 година – AMD ... | Паркингите във Франция задължително със соларни или зелени навеси... | Casio представи умен пръстен под формата на часовник... | Microsoft плаши потребителите на Windows 10 с прекратяване на поддръжк... | Киберпрестъпници доставят зловредни програми чрез хартиени писма... | Стартъп разработва за ВВС на САЩ товарен дрон с обсег от 370 км... | PS5 Pro впечатлява с 30% повече производителност при почти същото потр... | Съвети: Индикацията на тубата с масло не винаги е показателна... | CrystalDiskMark 8.0.6 | AMD разгроми Intel по продажби в Amazon  | Гигантът в дигитални услуги за хотели Quicktext стъпи на българския па... | MyPhoneExplorer 2.2 | Ефектът на Верлинде: защо гравитацията може да не е това, което изглеж... | Asus представи новите си геймърски смартфони... | „Безпрецедентна правителствена намеса“: Google трябва да продаде своя ... | Xiaomi надхвърли прогнозите за третото тримесечие... |
ПРЕДЛАГА | СДЕЛКИ | ТЪРСИ | КЛИЕНТИ
  Търговски обект 100м2 под наем 1390 EUR   |   Магазин 55м2 под наем 1600 EUR   |   Парцел 2846м2 за продажба 284600 EUR   |   Търговски комплекс 420м2 под наем 2310 EUR   |   Склад 730м2 под наем 3640 EUR   |   Склад 473м2 под наем6 EUR/м2   |   Магазин 190м2 под наем 950 EUR   |   Склад 500м2 под наем 1750 EUR   |   Склад 864м2 под наем2650 EUR/м2   |   Склад 675м2 под наем6 EUR/м2   |   Парцел 5438м2 за продажба 543800 EUR   |   Склад 270м2 под наем 800 EUR   |   Склад 1470м2 под наем 4800 EUR   |   Склад 240м2 под наем 639 EUR   |   Индустриален терен 55000м2 за продажба 6700000 EUR   |   Склад 1058м2 под наем 3174 EUR   |   Склад 740м2 под наем 3405 EUR   |   Склад 400м2 под наем 2045 EUR   |   Склад 215м2 под наем 1370 EUR   |   Склад 362м2 под наем 1110 EUR   |   Магазин 185м2 за продажба 390000 EUR   |   Склад 559м2 под наем6 EUR/м2   |   Склад 260м2 под наем 1125 EUR   |   Склад 200м2 под наем 1022 EUR   |   Склад 205м2 под наем 1258 EUR   |   Офис 360м2 за продажба 720000 EUR   |   Склад 288м2 под наем 1325 EUR   |   Магазин 495м2 под наем 5000 EUR   |   Парцел 5002м2 за продажба 350000 EUR   |   Магазин 118м2 за продажба 320000 EUR   |   Склад 660м2 под наем 3700 EUR   |   Склад 290м2 под наем 2045 EUR   |   Магазин 160м2 под наем 1025 EUR   |   Склад 350м2 под наем 1252 EUR   |   Склад 640м2 под наем 2240 EUR   |   Склад 600м2 под наем 2454 EUR   |   Склад 300м2 под наем 1790 EUR   |   Склад 450м2 под наем6 EUR/м2   |   Склад 1180м2 под наем 4090 EUR   |   Склад 720м2 под наем 2210 EUR   |   Магазин 3724м2 за продажба 232000 EUR   |   Склад 390м2 под наем 1595 EUR   |   Склад 800м2 под наем 1790 EUR   |   Магазин 250м2 за продажба 1278 EUR   |   Магазин 120м2 под наем 895 EUR   |   Склад 520м2 под наем 2080 EUR   |   Склад 1152м2 под наем 3535 EUR   |   Магазин 153м2 за продажба 210000 EUR   |   Склад 576м2 под наем 2356 EUR   |   Склад 222м2 под наем 1124 EUR   |
  Купува магазин 200 - 500м2 Наем при запитване   |   Купува магазин 80 - 250м2 Наем при запитване   |   Купува склад 150 - 250м2 Наем при запитване   |   Купува склад 500 - 2000м2 Цена при запитване   |   Купува работен цех 150 - 250м2 Наем при запитване   |   Купува парцел 1500 - 5000м2 Цена 70 - 150 EUR   |   Купува парцел 2000 - 6000м2 Цена при запитване   |   Купува работен цех 1000 м2 Наем 3 - 4 EUR   |   Купува бизнес площ 50 - 70м2 Цена при запитване   |   Купува склад 450 - 800м2 Наем 2 - 4 EUR/м2   |   Купува склад 300 - 500м2 Наем 2 - 4 EUR/м2   |   Купува склад 200 - 600м2 Цена 250000 EUR   |   Купува склад 1300 - 2000м2 Наем 3 - 4 EUR/м2   |   Купува склад 800 - 1500м2 Наем при запитване   |   Купува магазин 180 - 350м2 Наем 3 - 5 EUR/м2   |   Купува магазин 60 - 120м2 Цена 350000 EUR   |   Купува магазин 80 - 150м2 Наем при запитване   |   Купува склад 200 - 300м2 Цена при запитване   |   Купува парцел 10000 м2 Цена 60 - 150 EUR/м2   |   Купува склад 800 - 1500м2 Цена при запитване   |   Купува магазин 20 - 300м2 Цена 500000 EUR   |   Купува склад 2000 - 3000м2 Наем при запитване   |   Купува склад 400 - 600м2 Наем при запитване   |   Купува склад 500 - 1000м2 Наем 3 - 4 EUR/м2   |   Купува склад 350 - 500м2 Наем 3 - 4 EUR   |   Купува склад 300 - 500м2 Наем 3 - 4 EUR/м2   |

Новите магазини за напитки на McDonalds може да се окажат „гениални“

Дата: 17.12.2023
Обещанието за галактически напитки привлече стотици в предградието на Чикаго Болингбрук, Илинойс, миналия четвъртък. Клиентите се редят на опашка с часове, а някои предлагаха подкупи, за да съкратят чакането си. Опашки от коли се виеха около селото с по-малко от 80 000 жители, всички в преследване на едно нещо - специална глътка от CosMcs, новия концептуален магазин за напитки на McDonalds, пише BBC. Ресторантът, който беше обявен само ден преди незабавното му откриване на 7 декември, е "специализиран в изследването на напитките". За разлика от стандартната витрина на McDonalds, CosMcs е достъпен само с кола. Това е новият подход, който се основава на това, което компанията нарича "смели и неочаквани вкусови комбинации". Предлагат се специални лимонади, смеси от студено кафе и други. McDonalds планира да отвори приблизително 10 пилотни локации в САЩ до края на 2024 г. Компанията навлиза в претъпкан и растящ пазар на производители на бързо кафе. Според данни от Allegra World Coffee Portal, платформа за данни, фокусирани върху кафе индустрията, пазарът на марково кафе в момента е със 7% над размера си преди пандемията. Пазарните лидери Starbucks и Dunkin се очаква да достигнат съответно 16 144 и 9 434 магазина в САЩ в 2024 г. Тези цифри може да са обезсърчителни за нов играч в пространството за бързо кафене, но експертите казват, че CosMc може да е готова да заеме собствено място в силно конкурентния пейзаж. Намиране на ниша в процъфтяващ пазар Андреа Ернандес, основателят на Snaxshot, платформа за информация за храни и напитки, предполага, че CosMc може да има какво да предложи на потребителите от Gen Z и Gen Alpha (тези, родени между 1996 г. и 2024 г.). Starbucks беше напитката на хилядолетието, но поколението Z е изцяло свързано с контракултурата те търсят нещо друго", казва Ернандес. Особено привлекателни са "напитките, които можете да ремиксирате точно както ги харесвате". Нищо не илюстрира тази страст към персонализирането така, както DrinkTok, TikTok общност, чийто хаштаг има повече от 4 милиарда гледания. DrinkTokers издигнаха специалните напитки, като Pink Matcha Drink на Starbucks, до вирусна слава "хакване" на менюта с обширни персонализации и показване на техните творения. Подготвяйки предложенията на CosMc, McDonalds изглежда разбира колко важно е да се възползваш от това потребителско желание. В прессъобщението на CosMc се говори за "персонализации на всяка крачка: ароматизирани сиропи, енергийни или витамин С шотове и много повече". Менюто на CosMc също отговаря на вкуса на по-младите поколения за охладени напитки. Изпълнителният директор на Allegra World Coffee Portal Джефри Йънг казва, че данните показват, че "по-младите потребители предпочитат студени напитки, докато по-възрастните предпочитат горещи" феномен, който Ернандес нарича "превъзходство на студените напитки". В момента в менюто на новата верига има само шест варианта за горещо кафе, селекция от топли чайове и стандартен горещ шоколад. Истинският фокус обаче е върху студените напитки, насочени към младите хора, с опции за студено кафе, включително SMores Cold Brew, покрито с карамел, и цяло меню, посветено на фрапе. Предложенията също така подчертават смели, плодови вкусове, популярни сред DrinkTokers. Ранното известяване изглежда показва, че формулата работи. Въпреки че масите от DrinkTok все още не са публикували любимите си смеси вероятно поради малко отдалеченото местоположение на водещия ресторант в центъра на САЩ хаштагът #CosMc вече има 39 милиона гледания, а инфлуенсърите на TikTok събират стотици хиляди харесвания, публикувайки Съдържанието на CosMc. "Различен тип хора" Въпреки че е новодошъл на пазара на марково кафе, McDonalds не започва точно от нулата. Той вече знае много за кафето и своите потребители чрез предложения за кафе McCafé, налични в магазините му в САЩ. McCafé също има широко присъствие извън САЩ като самостоятелни локации. Някои експерти изчисляват, че McDonalds продава повече от половин милиард чаши кафе всяка година. McCafé се фокусира върху топли напитки като кафе и еспресо и също така насърчава клиентите да забавят темпото и да се насладят на удобни места за сядане и джаз атмосфера, базирана на стара, емблематична европейска кафе култура. Подходът на CosMc не може да бъде по-далеч от този модел. Вместо това, тези нови ресторанти наблягат на бързо, игриво изживяване диференциране не само от собственото McCafé на марката-майка, но и от конкурентите на CosMc. Ернандес казва, че този опит за възприемане на нов подход може да бъде книгата за успех на CosMc. Dunkin е за полезност, а Starbucks е по-скоро марка за луксозен начин на живот", казва тя. "За да успее, McDonalds трябва да се насочи към различен тип хора." За Йънг този клиентски профил е очевиден. "Тази нова ера на по-млади потребители иска нещата да са забавни, те искат нещата да са достъпни, искат бързо развиващо се обслужване - неща като използване на павилиони, поръчване на телефона и използване на автомобила", казва той. McDonalds играе за сърцата на по-младите потребители." Те не се нуждаят от емоционалната, култова привързаност, която тласка хилядолетните потребители към Starbucks и Dunkin. Те търсят снизходителни, смели, силно индивидуализирани опции в уникално удобна обстановка. Ще направи ли CosMcs революция в изкуството на кафето като пряк конкурент на Starbucks и Dunkin? Може би не, но, както Ернандес и Йънг посочват, може да не се наложи. Марката поставя по-младите потребители на преден план, точно когато Gen Z и Gen Alpha започват да набират покупателна способност. Йънг добавя: Може да е гениален удар." прочети още

Източник: economic.bg

назад към списъка с новини

Top