Пощенска банка представи най-новата си програма "Priority by Postbank" със специалното участие на актьора Калин Врачански като неин посланик. Финансовото решение предоставя комбинация от комплексни банкови услуги за удобно и сигурно ежедневно банкиране, дигитални и спестовни продукти, както и допълнителни преференциални условия, свързани с кредитните предложения на банката. Водещата роля на Калин Врачански, като един от най-обичаните и популярни български актьори, в кампанията на новата програма още веднъж свидетелства идеята за нейната ексклузивност и поставя изключителен фокус върху клиента и стремежа на Пощенска банка да предоставя безупречното потребителско изживяване.
"За нас в Пощенска банка максималното клиентско удовлетворение е цел, която следваме непрекъснато в нашата ежедневна дейност и която залагаме на първо място при разработването на нови банкови продукти и услуги. Това, което искаме да предложим с нашата най-нова пакетна програма "Priority by Postbank", е внимание и ангажираност, бързи решения и приоритетна линия за обслужване във физическите ни центрове, както и през дигиталните канали на банката, с което клиентите могат да спестяват ценно време. С "Priority by Postbank" те получават специално банково преживяване, защото знаем, че персоналното внимание, сигурността и индивидуалните решения за тях са от съществено значение, а Пощенска банка като техен доверен финансов партньор е насреща да ги подкрепя по пътя към мечтите им, защото тяхното банкиране е наш приоритет", коментират от Пощенска банка.
Клиентите, които не обичат да чакат, ползващи програма "Priority by Postbank" могат да се възползват от иновативни услуги, създадени за тях - Дигитален център за продажби и обслужване и Priority Desk приоритетно обслужване в над 45 от клоновете на Банката. Дигиталният център на Пощенска банка е възможност за клиентите да се свържат с Банката от всяко място. Екип от експерти ще се погрижи за желаните услуги бързо и удобно. Клиентите могат да заявят видео среща или да се свържат по телефон, като им се предоставя възможност да подписват дистанционно и на момента необходимите документи. С ползването на програмата "Priority by Postbank" Priority клиентите спестяват време при всяко посещение в клон на Банката, като изберат обслужване на Priority Desk. Бързата линия за обслужване е налична в над 45 от ключовите локации на Банката. Без значение дали става въпрос за касова или безкасова операция, клиентите ще получават бързо експертно обслужване.
С откриване на пакетна програма "Priority by Postbanк" клиентите получават основна разплащателна сметка в лева с възможност за допълнителна сметка във валута (EUR/USD), в комбинация с висок клас дебитна карта Debit Mastercard Gold, опция за безплатното ѝ експресно издаване и редица предимства с нея. Те могат да се възползват и от специални отстъпки при обслужване в офис на банката, а като част от комплексната услуга получават и възможност за откриване на сметка по Младежката програма на банката "Project YOUth" за деца и младежи до 18 г. при преференциални условия. С младежкия си сегмент "Project YOUth" Пощенска банка открива нов свят от специални банкови продукти и услуги за своите клиенти и техните деца, защото за младежите притежанието на дебитна карта е ключ към света на големите, а за родителите възможност да бъдат спокойни за джобните пари на своите деца.
Като част от дигиталните решения по Програмата, потребителите получават следните предимства неограничен брой вътрешнобанкови преводи към друга сметка на клиента през Интернет/ Мобилно банкиране, неограничен брой комунални плащания с услугата "Универсален платец" през Интернет/ Мобилно банкиране без такса, до 10 безплатни междубанкови превода месечно през Интернет/ Мобилно банкиране чрез БИСЕРА/ BLINK, както и постоянен достъп до различните дигитални канали на банката, иновативния мобилен портфейл ONE wallet by Postbank и уникалните дигитални зони за експресно банкиране на банката в над 50 населени места в страната. Атрактивните лихвени условия при кандидатстване за овърдрафт, потребителски или жилищен кредит от Пощенска банка за клиентите с превод на работна заплата, както и кредитна карта Mastercard World/ Visa Gold без такса за разглеждане и 50% отстъпка от годишна такса за обслужване, са още едно допълнително предимство на "Priority by Postbanк".
Пакетна програма "Priority by Postbank" е създадена в продължение на усилията на Пощенска банка да поставя настоящите нужди, желания и очаквания на потребителите в основата на своята дейност. Тя предоставя сигурност, предимство и спокойствие за ежедневното банкиране на потребителите и същевременно с това отразява стремежа на институцията да поддържа богата палитра от продукти и услуги, които осигуряват удобството на клиентите и им предлагат широк спектър от модерни банкови решения.
През годините Пощенска банка е отличавана многократно от български и международни издания за своите иновативни продукти и услуги. Като признание за изключителните резултати, които демонстрира, финансовата институция спечели приза за успешна дигитална трансформация в наградите "Банка на годината" на Асоциация "Банка на годината". За трета поредна година Банката бе отличена с две престижни международни награди от конкурса World Finance Digital Banking Awards 2022 на авторитетното списание World Finance в категориите "Най-добра дигитална банка" (Best Consumer Digital Banks, Bulgaria) и "Най-добро приложение за мобилно банкиране" (Best Mobile Banking Apps, Bulgaria) за потребителите в България, а в годишните награди "Компания на годината" Пощенска банка получи златното отличие в категория "Иновативна банка".
Пощенска банка вече повече от 30 години работи с ясна стратегическа визия за бъдещето и за устойчивия растеж на своя бизнес. С разработването и внедряването на всяко високотехнологично решение и предлагането на услуги с изключителна добавена стойност, институцията затвърждава амбициите си да бъде ключов лидер на пазара на финансови услуги и желанието си да бъде банката, която предоставя на своите клиенти иновативни концепции и решения, съчетани с гъвкавост и ефективност. Пощенска банка предоставя отлично изживяване и персонални финансови продукти и услуги на своите настоящи и бъдещи клиенти, съчетавайки най-модерните технологии с традиционните похвати, индивидуален подход и професионална консултация.
Пълна информация за новата пакетна програма "Priority by Postbank", за предлаганите продукти и услуги и условията за откриване, може да бъде открита във всеки офис от широката клонова мрежа на институцията в страната, както и онлайн на www.postbank.bg.
прочети още
Източник:
economic.bg
назад към списъка с новини