Турският национален авиопревозвач Turkish Airlines разширява програмата си, чиято цел е да насърчи пътуващите да направят междинна спирка и за няколко дни да разгледат града на Босфора. От 2017 г. компанията, която е наполовина собственост на държавата, покрива няколко нощувки на всички свои пасажери, избрали програмата за междинно кацане.
В момента две нощувки в 4-звезден хотел получават пътниците от икономична класа, а три нощувки в 5-звезден хотел тези от бизнес каса. От тази година превозвачът разширява обхвата на програмата и добавя възможност от нея да се възползват и пътници от САЩ. Американците, коитоизберат да прекарат няколко дни в Истанбул, ще получат ваучер за хотел, който може да бъде осребрен през уебсайта на авиокомпанията, след закупуването на самолетен билет, става ясно от информация на авиокомпанията.
Целим да покажем турското гостоприемство и уникалните чудеса на Истанбул на нашите пътници, избиращи услугата за настаняване с междинно кацане, като същевременно допринасяме за туризма в Турция и увеличаваме броя на трансферните пътници, летящи с Turkish Airlines", коментира генералният мениджър на Turkish Airlines Билал Екси, цитиран от Time out.
Авиокомпанията е известна с доброто си отношение към пътниците и невероятните успехи, които постига на ниво маркетинг на страната. Припомняме, че само преди дни беше официално излъчен новия рекламен клип на Турция, изготвен именно от Turkish Airlines.
"Страна на чудесата": Турция пак показа как се прави впечатляващ рекламен клип (видео)
прочети още
Източник:
economic.bg
назад към списъка с новини