TikTok увеличава възможността за реклами, като в най-новия си ъпдейт, приложението вече дава шанс на рекламодателите да позиционират продуктите или услугите, които предлагат в зоната за търсене. Както може да видите и във снимките, рекламодателите вече ще могат да рекламират продуктите си по ключова дума като позиционират своите реклами в полето за търсене.
Въпреки, че приложението бе представено през 2016-та година, рекламите в него се появиха едва през 2019-та, когато потребителите започваха да се увеличават значително. Сега, четири години по-късно, приложението е познато в целия свят и се използва по цял свят с около 1.4 милиарда активни потребители.
През 2022 г. приходите от реклами на TikTok са надхвърлили 9,9 милиарда долара, отбелязвайки скок от 155% спрямо предходната година. От компанията очакват тази тенденция да се запази, като според прогнозите до 2026 г. годишните приходи от реклама на TikTok ще достигнат 13,79 млрд. долара.
прочети още
Източник:
fakti.bg
назад към списъка с новини