Новини:
Всяка държава трябва да има стратегия за развитие на изкуствения интел... | ByteDance, с капитализация от $300 милиарда, твърди, че е най-ценната ... | 8 причини, поради които предпочитам Google Docs пред Microsoft Word... | SK hynix стартира масовото производство на първата в света 321-слойна ... | Gmail ще позволи да скриете истинския си имейл зад фалшив, за да се сп... | Сензация в науката: 200 неголеми телескопа до 10 години ще открият Дев... | Прекъснати са кабели в Балтийско море. Финландия и Германия подозират ... | Microsoft представи ускорителя AMD Instinct MI300C, специална версия н... | Може ли Европа да създаде тех-фирма за $1 трлн.... | Биткойн наближава $100 000 – курсът на първата криптовалута постави но... | Hugin 2024.0.0 Final | Новите модели на Renault ще получат възможно най-много физически бутон... | По-ниското ДДС за заведенията донесе повече печалба на държавата... | Адвокат твърди, че „криптокралицата“ Ружа Игнатова е жива – тя е получ... | София е в ТОП 3 на най-евтините жилищни пазари... | Boeing ще уволни 2200 служители заради лошото качество на самолетите... | Toshiba пусна на пазара настолен компютър с вграден матричен принтер, ... | Лаптоп за творчество и игри: MSI Stealth 16 AI Studio A1V... | Ново оръжие на Gmail в битката срещу спама... | Новият iPhone ще бъде рекордно тънък | Над 30 е броят на къщите в София на цени над 3 млн. EUR... | По-малко правила, повече рискове: новата киберпарадигма на Тръмп... | Пеевски се обяви за едноличен лидер на ДПС и каза, че Чакъров е изключ... | Паркингите във Франция задължително със соларни или зелени навеси... | Моделът на климат от среден миоцен постави под въпрос бъдещето на засу... | За Huawei санкциите нямат значение: доставките на най-новите AI-ускори... | Куп изисквания на САЩ към Google | Gmail скоро може да предлага изцяло нова функция... | "Тормоз". Костадин Костадинов е санкциониран за реч на омразата срещу ... | Цените на жилищата във Великобритания започнаха да се топят... | Microsoft Teams ще може да превежда и дублира речта на събеседниците в... | Азербайджан, Узбекистан и Казахстан ще изнасят чиста електроенергия за... | Основните партньори на Nvidia отричат да има ​​проблеми с прегряване н... | Компанията майка на TikTok достигна оценка от $300 млрд.... | В мрежата изтекоха характеристиките на процесорите Intel Core Ultra 20... | Sony представя Alpha 1 II – флагмански фотоапарат с висока резолюция, ... | DeepCool пусна нови течни охладители за РС | ЕС разследва картел в центровете за данни... | Китай стартира втората по големина слънчева електроцентрала в света... | ЕЦБ предупреждава за „балон“ при AI акциите... | Древните гени оживяват: учени създадоха нови мишки с помощта на ДНК от... | AI помогна на Google да открие 26 уязвимости на софтуер с отворен код... | "Не разполага с правомощия". Прокуратурата няма да се занимава с новат... | Онлайн пазаруването през ноември – обещания за изгодни оферти, но и по... | ИПИ: Българската индустрия започва да се трансформира към производства... | AMD разгроми Intel по продажби в Amazon  | Продават 13 имота, отнети в полза на държава чрез съдебни решения... | За Huawei санкциите нямат значение: доставките на най-новите AI-ускори... | Германия с рекорден износ на оръжия | Как простата математика защитава интернет?... |
ПРЕДЛАГА | СДЕЛКИ | ТЪРСИ | КЛИЕНТИ
  Магазин 163м2 под наем 3000 EUR   |   Склад 800м2 под наем 4400 EUR   |   Склад 720м2 под наем 2210 EUR   |   Склад 288м2 под наем 1325 EUR   |   Склад 3141м2 под наем 12783 EUR   |   Склад 64м2 под наем 741 EUR   |   Склад 1470м2 под наем 4800 EUR   |   Магазин 650м2 под наем 5200 EUR   |   Парцел 4000м2 за продажба при запитване   |   Склад 900м2 под наем 2300 EUR   |   Склад 1152м2 под наем 3535 EUR   |   Склад 473м2 под наем6 EUR/м2   |   Магазин 144м2 за продажба 360000 EUR   |   Парцел 729м2 за продажба 145800 EUR   |   Склад 1180м2 под наем 4090 EUR   |   Парцел 5002м2 за продажба 350000 EUR   |   Склад 864м2 под наем2650 EUR/м2   |   Офис 360м2 за продажба 720000 EUR   |   Склад 972м2 под наем 2982 EUR   |   Склад 400м2 под наем 2045 EUR   |   Склад 270м2 под наем 800 EUR   |   Склад 222м2 под наем 1124 EUR   |   Склад 390м2 под наем 1595 EUR   |   Склад 450м2 под наем6 EUR/м2   |   Склад 1300м2 за продажба 550000 EUR   |   Парцел 5438м2 за продажба 543800 EUR   |   Склад 362м2 под наем 1110 EUR   |   Склад 176м2 под наем 616 EUR   |   Магазин 3724м2 за продажба 232000 EUR   |   Склад 290м2 под наем 2045 EUR   |   Склад 2174м2 под наем 5435 EUR   |   Магазин 83м2 за продажба 320000 EUR   |   Парцел 3467м2 за продажба 430000 EUR   |   Склад 205м2 под наем 1258 EUR   |   Промишлена база 2320м2 за продажба 2750000 EUR   |   Индустриален терен 55000м2 за продажба 6700000 EUR   |   Склад 600м2 под наем 2454 EUR   |   Магазин 153м2 за продажба 210000 EUR   |   Склад 960м2 под наем 3580 EUR   |   Офис 57м2 под наем 511 EUR   |   Склад 350м2 под наем 1252 EUR   |   Магазин 495м2 под наем 5000 EUR   |   Офис 100м2 под наем 740 EUR   |   Магазин 185м2 за продажба 390000 EUR   |   Склад 114м2 под наем 350 EUR   |   Склад 740м2 под наем 3405 EUR   |   Склад 640м2 под наем 2240 EUR   |   Магазин 126м2 за продажба 330000 EUR   |   Склад 300м2 под наем 1790 EUR   |   Склад 675м2 под наем6 EUR/м2   |
  Купува магазин 60 - 120м2 Цена 350000 EUR   |   Купува склад 350 - 500м2 Наем 3 - 4 EUR   |   Купува склад 400 - 600м2 Наем при запитване   |   Купува склад 800 - 1500м2 Наем при запитване   |   Купува склад 450 - 800м2 Наем 2 - 4 EUR/м2   |   Купува склад 1300 - 2000м2 Наем 3 - 4 EUR/м2   |   Купува магазин 20 - 300м2 Цена 500000 EUR   |   Купува склад 800 - 1500м2 Цена при запитване   |   Купува склад 300 - 500м2 Наем 2 - 4 EUR/м2   |   Купува парцел 2000 - 6000м2 Цена при запитване   |   Купува склад 200 - 600м2 Цена 250000 EUR   |   Купува бизнес площ 50 - 70м2 Цена при запитване   |   Купува парцел 10000 м2 Цена 60 - 150 EUR/м2   |   Купува работен цех 1000 м2 Наем 3 - 4 EUR   |   Купува магазин 80 - 250м2 Наем при запитване   |   Купува склад 500 - 1000м2 Наем 3 - 4 EUR/м2   |   Купува склад 300 - 500м2 Наем 3 - 4 EUR/м2   |   Купува склад 2000 - 3000м2 Наем при запитване   |   Купува работен цех 150 - 250м2 Наем при запитване   |   Купува магазин 180 - 350м2 Наем 3 - 5 EUR/м2   |   Купува склад 150 - 250м2 Наем при запитване   |   Купува парцел 1500 - 5000м2 Цена 70 - 150 EUR   |   Купува магазин 80 - 150м2 Наем при запитване   |   Купува склад 500 - 2000м2 Цена при запитване   |   Купува склад 200 - 300м2 Цена при запитване   |   Купува магазин 200 - 500м2 Наем при запитване   |

Lacoste и крокодилът, който продължава да побеждава

Дата: 26.06.2023
Без стил играта и победата не са достатъчни твърди Жан Рене Лакост. Този подход той го пренася и в бизнеса и така успява да развие бранд, който в годините става символ на спортната елегантност. Ключов момент във всичко това е фактът, че той е "три в едно" - свeтoвeн шaмпиoн пo тeниc, изoбpeтaтeл и мoдeн дизaйнep. Как е създадена марката Lacoste, защо се появява крокодил в нейното лого и как тя се развива в продължение на 90 години? През 1919 г. лекарите препоръчват на 15-годишния Жан Рене Лакост (Ren&eacute; Lacoste), син на богат бизнесмен, да спортува, за да подобри здравословното си състояние. По онова време има три най-елитни дисциплини: крикет, поло или тенис. Младежът прави своя избор и неговият баща обещава да му помогне да стане професионален тенисист. Но условието е след 5 години да стане световен шампион. В противен случай ще трябва да работи в семейната компания. Жан Рене Лакост - Снимка Wikipedia Първите успехи През 1923 г. Рене е сред участниците от Франция в турнира за купа Дейвис. Той и съотборниците му надвиват американските си конкуренти в решителния двубой и затвърждават силните си позиции в света на тениса с победи на Откритото първенство на Франция и на Уимбълдън през 1925 г. Това, което завинаги ще промени не само тази спортна дисциплина, но и света на модата, ще се случи година по-късно. Четиримата мускетари Големият пробив на Рене е през 1925 г., когато първо печели Шампионата на Франция, а после и Уимбълдън, като и в двата случая извоюва победа над другия именит свой сънародник Жан Боротра. Лакост става ракета номер едно в света и част от най-бляскавото поколение в историята нафренския тенис, което получава прозвището "Четиримата мускетари". Към него се причисляват още легендарните Жан Боротра, Анри Коше и Жак Бруньон. Тези четирима играчи обединяват сили в националния отбор на Франция, който в този състав постига огромни успехи и печели две поредни издания на Купа "Дейвис". Митичният централен корт "Филип Шатрие" е построен в чест на тези шампиони и остава главна арена на битките от "Ролан Гарос". За разлика от другите "мускетари", които са самоуки, Лакост е имал опитен личен треньор. С негова помощ Рене не само усъвършенства играта си, но развива своята сила и физическите си способности. За да може да тренира и сам, той изобретява тенис машина, която стреля топки. Първата тениска На Откритото първенство на САЩ през 1926 г. Рене Лакост е приеман като фаворит. Той е стениска с къси ръкави, която е с три копчета и яка, при положение че по онова време тенисистите са имали строг дрескод - дълги панталони и ризи с дълги ръкави. С облеклото си Лакост шокира. Тениската е изработена от бяла плетена материя, наречена jersey petit piqu&eacute;lt, която попива влагата. Това е първата версия на специално създадено за спорт облекло в света, абсолютно различно от утвърденото за онова време: тъкано, нееластично и с дълги ръкави. Правят я заедно с Андре Жилие, най-големия производител на текстил във Франция. Псевдонимът Лакост получава псевдонима Крокодила. Версиите за това са различни. Според една от тях той му е даден заради суровия му характер и агресивната му игра на корта, както и заради навика да не оставя противника си да се измъкне, а да го притиска докрай. Разказва се също, че Рене Лакост се обзаложил с капитана на своя отбор дали може да спечели определен мач. Залогът бил куфарче от крокодилска кожа, изложено в магазин в Бостън. През 1927 г. по време на турнира за Купа "Дейвис" американската преса му дава псевдонима Le Crocodile (Крокодила). Край на спортната кариера Физически Рене бил твърде крехък, ето защо той постига триумф вследствие на добро познаване на стратегията на опонента. След втората победа на Уимбълдън, веднага след победа на Ролан Гарос, той се отказва от тениса заради хроничен бронхит, който застрашавал здравето му. Завръща се за кратко през 1932 г., после напуска корта завинаги и влиза в света на модата. По нов път Бизнес страстта на Рене Лакост явно е в кръвта му, тъй като при създаването на фирмата си прилага необичаен за онези времена смел подход към модата, което спомага да развие процъфтяващо предприятие. През 1933 г. основава бранда La Soci&eacute;t&eacute; Chemise Lacoste S.A. Негов партньор става Андре Жилие. Привличат вниманието на пазара с бялата тениска с яка и три копчета, направена от същия материал като тениската му от 1926 г. Тя се превръща въвводещ продукт на компанията. Логото Логото на марката екрокодил, който се поставя върху всички дрехи, обувки и аксесоари на Lacoste и до днес. Лакост толкова харесал прякора си, че решил да го превърне в емблема на своя бранд за спортно облекло. Започва да произвежда известните тенис фланелки Lacoste, като "крокодилчето" става първият фирмен знак на дреха, позициониран на видно място върху самата нея. Модни експерти обаче твърдят, че 8 години по-рано се е появило логото на Jantzen Girl върху бански костюми. Революция в модата Малко след основаването си компанията се ориентира към производството на облекло и за други спортове. Правят тениски за голф, ризи за ветроходство, както и други ежедневни спортни дрехи. Първоначално продават по каталог, създаден от двамата основатели. Така се поставят основите на легендарната Lacoste, с която тенис шампионът прави революция в мъжката мода, заменяйки колосаните ризи на корта с вече класическите тениски с якички на Lacoste. През годините брандът успява да наложи своя стил, който комбинира елегантност и комфорт. Нов пазар През 50-те години на миналия век популярността на тениските с крокодилчето продължава да расте. Особено след като през 1951 г. на пазара се появяват разноцветни версии.Амбициозният Лакост насочва бизнеса към американския пазар. През 1952 г. той установява сътрудничество с местната компания Izod и работи до началото на 80-те години в САЩ под името Izod Lacoste. Тогава марката започва да се появява съссъкратеното име Lacoste, което познаваме днес. Разрастване През 1963 г. синът на Рене, Бернар Лакост, поема управлението на компанията. Целта му е да създаде колекция за по-младите потребители и да разшири дейността. Пикът е през 70-те години на миналия век, когато американците купуват все повече и повече артикули на марката за спорт и свободно време. С всичко това Lacoste показва, че произвежда не само тениски и не само за тенисисти. През 60-те години на пазара е представенакожена галантерияс логото на бранда, а през 1981 г. марката започва да произвежда ислънчеви очила. През 1985 г. Lacoste навлиза на пазара на обувки и в магазините се появяват първитемаратонкина френския производител Lacoste M85. И до днес обувките на марката се приемат като израз на спортен минимализъм и градска елегантност. В дългата история на марката мнозина продължават да питат какво животно изобразява емблемата на Lacoste алигатор или крокодил? Бернар Лакост в интервю през 2006 г. казва: "В Америка може да е алигатор, а във Франция - крокодил. Нямаме проблем с това как определят логото ни в други страни". Време и стил Бернар Лакост умира през 2006 г., бизнесът се поема от по-малкия му брат Майкъл Лакост. През 2007 г. новото ръководство разработва онлайн магазина на бранда, което позволява повече хора имат достъп до продуктите им. Lacoste представя разнообразни колекции от облекло, обувки, парфюмерия, кожени продукти, слънчеви очила и рамки, часовници, колани, аксесоари за дома и бижута. Брандът изгражда своя успех, залагайки на основни ценности за компанията: автентичност, качество, елегантен стил и най-важното въплъщаване духа на самия основател в дизайна на всеки продукт. Със стил, който се доверява на непреходното и елегантното, същевременно в крак със съвременното светоусещане. Моделите на Lacoste се пречупват през модния обектив на времето, но високото качество се запазва. Управление Моделът на управление на компанията се основава на бизнес идеята на Рене Лакост за използването на различни технологии и ноу-хау. Собственик на всички брандове е компанията Lacoste, която съблюдава, контролира и координира различните видове лицензи, предоствени на отделните партньори: Devanlay за облекло и кожи, Pentland за спортни стоки, Procter &amp; Gamble за аромати и парфюми, Marchon за очила, Movado за часовници, Zucchi (Uchino в Япония) за домашен текстил, Collaert за колани, ModeLabs за мобилни телефони, и GL Bijoux Group за модни бижута. Настъпват промени в собствеността - 65% от Lacoste се държат от фамилията Лакост, а останалите 35% са притежание на британски собственици компанията Devanlay (на фамилията Маус). Същевременно Lacoste притежава 10% от Devanlay и нейния световен лизенз за облекло. Lacoste присъства в над 110 държави, като основните клиенти са САЩ, Франция, Италия, Великобритания и Испания. В тези 90 години на съществуване Lacoste показа, че основателят Рене Лакост е създал здрава основа за развитието на компанията и тя продължава да доказва, че "крокодилът" има силен характер и устойчивост. Факти Рене Лакост е име икона в две на пръв поглед несъвместими области тенисът и модата.<br />Макар да се отдава на модата, Рене Лакост не престава да мисли за тениса и през 1961 г. патентова първата метална ракета с куха дръжка. Дотогава се използват дървени ракети, революционният модел развива по-висока скорост на топката при удар. Рене Лакост умира през 1996 г., оставяйки известна по целия свят фирма и спомени за невероятна спортна кариера с три спечелени турнираFrench Open,два американскиUS Openи две победи на Уимбълдън. В началото на този век се води съдебна битка между Lacoste и Crocodile Garments, компания, която има подобно лого. Логото на Lacoste е зелен крокодил, обърнат надясно, докато логото на Crocodile Garments е с крокодил с по-кафеникав цвят и е обърнат наляво. В крайна сметка Crocodile Garments са принудени да променят логото си, но леко. През годините компанията работи с много известни тенисисти. Сред рекламните лица са Анди Родик, Ришар Гаске, Станислас Вавринка, Новак Джокович. Фондация, която носи името на основателя на марката, има за цел да подтиква децата и да им помага да се занимават със спорт. Текстът е част от бр. 114 на сп. "Икономика". Публикува се в Economic.bg по силата на партньорско споразумение между двете медии. прочети още

Източник: economic.bg

назад към списъка с новини

Top