YouTube ще пусне първия си официален канал за пазаруване на живо този месец. Услугата стартира на 30 юни в Южна Корея като 90-дневен проект, съобщиха от компанията в сряда. В момента в азиатската държава търговията чрез стрийминг процъфтява, воденаот технологичния гигант Naver. Това я превръща в перфектния тестов пазар за глоблния
Услугата ще е на корейски език. Платформата планира да представя на живо съдържание, което може да бъде закупено, на около 30 марки, предават местни медии, цитирайки свои източници.
Това е първият официален канал за пазаруване на TouTube в света.
Може да експериментираме с различни функции на YouTube Shopping от време на време", каза говорител на YouTube, без да дава подробности, предава Reuters.
Тъй като приходите от реклами в YouTube са засегнати от ограничаването на разходите на рекламодателите и конкуренцията от платформи като TikTok, главният бизнес директор на Google Филип Шиндлер каза през февруари, че има "много потенциал за улесняване на хората да пазаруват от създателите, марките и съдържанието, което обичат".
Предвижда се пазарът за търговия на живо в Южна Корея да нарасне до 10 трилиона вона (7.7 милиарда долара) тази година от 2.8 трилиона вона през 2021 г., като в момента Naver държи около 60% пазарен дял, според Kyobo Securities.
прочети още
Източник:
economic.bg
назад към списъка с новини