На търговска площ от 23 000 кв.м са разположени 16 магазина на известни търговски марки у нас. Инвестицията в Holiday park е близо 40 млн. лв. до края на годината предстои отварянето на търговски паркове в Пазарджик, Стара Загора и Хасково. През месец май тази година беше направена и първа копка на Praktiker Красно село в София, който ще е и първият обект от планирания Holiday park в столичния квартал.
Концепцията е доста нова за България. Всички магазини се намират в отделни помещения. Това дава възможност, ако даден търговец напусне въпросния магазин, докато бъде отново наето помещението, то да не черпи енергия. По този начин се намаляват комуналните разходи. „Всичко тук е по-добро от най-доброто, което сме правили досега. Надявам се, че задаваме нови стандарти и показваме неща, които никой не е правил до този момент. За мен това е най-красивият ритейл парк правен в България досега.“, коментира съоснователят на компанията собственик на комплекса - Видеолукс Холдинг, г-н Тодор Белчев.
“Впечатлен съм, че за по-малко от година от това място, което по-скоро беше нерегламентирано сметище се превърна в този оазис. Впечатляващо е в днешно време да намериш партньор строител, който не само да изпълни сроковете, но и да направи съоръжението впечатляващо.”, каза кметът на Община Перник, г-н Станислав Владимиров.
Сред брандовете, които отварят обекти в шопинг парка на открито, са Praktiker, Lidl, LC WAIKIKI, New Yorker, Pepco, Sinsay, Numero Uno, dm, Нечовешки магазин д-р Стефанов, Мебели Виденов, Sport Vision, Mat Star, TERRANOVA, KiK, TEDi и OPTICLASA. Очаква се в най-скоро време да отвори врати и частта за хранене.
Подробна статистика за средните цени на имоти в България по градове и квартали може да видите ТУК
прочети още
Източник:
fakti.bg
назад към списъка с новини