Новини:
Полети от София до Бургас ще има и през зимата... | tbi bank отчете печалба от 38 млн. евро за деветмесечието... | България и Румъния ще влязат изцяло в Шенген през януари, каза румънс... | Ядрените бази като на екрана на радар: Big Data застрашава военната си... | Отпадъците от производството на бърбън могат да се превърнат в източни... | Великобритания и Индия се обединяват на всички нива... | Microsoft представи ускорителя AMD Instinct MI300C, специална версия н... | Захарова с остър коментар относно доставките на газ за OMV... | Corsair представи геймърска клавиатура и мишка за Apple Mac... | За Huawei санкциите нямат значение: доставките на най-новите AI-ускори... | OpenAI обмисля дали да закупи разработчика на AI ускорители Cerebras с... | Hugin 2024.0.0 Final | Гигантът в дигитални услуги за хотели Quicktext стъпи на българския па... | В бума на промоциите: Как да разпознаем фалшивите стоки?... | Биткойн наближава $100 000 – курсът на първата криптовалута постави но... | Експерти прогнозират рязко нарастване на популярността на електромобил... | България с нова кадастрално-административна и информационна система... | Дванайсетте най-продавани процесора в Amazon са на AMD – червеният еки... | FreeCAD 1.0.0 | Министърът на образованието и кметът на София ще открият международния... | TCL стартира масово производство на евтини OLED дисплеи, използващи ма... | Лаптоп за творчество и игри: MSI Stealth 16 AI Studio A1V... | Продават 13 имота, отнети в полза на държава чрез съдебни решения... | AI помогна на Google да открие 26 уязвимости на софтуер с отворен код... | ГЕРБ не се отказва от Назарян за председател на парламента. ПП смята т... | Intel случайно разкри, че подготвя AI ускорителя Jaguar Shores, който ... | ДПС-Доган ще оспори решението на служебния кабинет да даде нова сграда... | Американски студенти изстреляха любителска хиперзвукова ракета на реко... | Радев отново сезира КС, за да си върне служебния кабинет... | София е в ТОП 3 на най-евтините жилищни пазари... | Пускат турската АЕЦ през 2025 година | Colorful представи iGame Shadow DDR5 памет със скорости до 8000 MT/s и... | Бягство от скучните задачи: Microsoft стартира функцията Actions за св... | Huawei показа част от новия си флагман | По-изгодно е да купите къща на цената на жилище... | Втори опит. Радев пак иска Конституционният съд да му върне правото да... | Домашно кино с един клик: SkyShowTime | Невронните мрежи в Yandex Browser за шест месеца предотвратиха повече ... | Сензация в науката: 200 неголеми телескопа до 10 години ще открият Дев... | ВЕИ “сушата” и изграждането на нови енергийни мощности... | Заведенията: Плащаме 200 млн. лв. повече данъци в сравнение с 2019 г.... | Xiaomi в България отбелязва своята 5-годишнина със специална кампания... | Китай стартира втората по големина слънчева електроцентрала в света... | Куп изисквания на САЩ към Google | Почина архитектът, проектирал станция на Софийското метро... | Нови перовскитни фотоволтаични клетки с голяма площ счупиха рекорд по ... | 8 причини, поради които предпочитам Google Docs пред Microsoft Word... | Нов маршрут за доставка на руски газ | Vivacom пуска EON телевизия и интернет с 50% отстъпка... | Адвокат твърди, че „криптокралицата“ Ружа Игнатова е жива – тя е получ... |
ПРЕДЛАГА | СДЕЛКИ | ТЪРСИ | КЛИЕНТИ
  Склад 576м2 под наем 2356 EUR   |   Склад 200м2 под наем 1022 EUR   |   Склад 660м2 под наем 3700 EUR   |   Парцел 729м2 за продажба 145800 EUR   |   Склад 500м2 под наем 1750 EUR   |   Склад 450м2 под наем6 EUR/м2   |   Склад 215м2 под наем 1370 EUR   |   Магазин 163м2 под наем 3000 EUR   |   Склад 426м2 под наем6 EUR/м2   |   Склад 1440м2 под наем 5760 EUR   |   Склад 520м2 под наем 2080 EUR   |   Склад 960м2 под наем 3580 EUR   |   Магазин 55м2 под наем 1600 EUR   |   Склад 730м2 под наем 3640 EUR   |   Склад 1058м2 под наем 3174 EUR   |   Склад 400м2 под наем 2045 EUR   |   Магазин 190м2 под наем 950 EUR   |   Склад 972м2 под наем 2982 EUR   |   Склад 720м2 под наем 2210 EUR   |   Склад 1470м2 под наем 4800 EUR   |   Склад 300м2 под наем 1790 EUR   |   Склад 390м2 под наем 1595 EUR   |   Склад 720м2 под наем5 EUR/м2   |   Склад 222м2 под наем 1124 EUR   |   Магазин 650м2 под наем 5200 EUR   |   Парцел 4000м2 за продажба при запитване   |   Магазин 120м2 под наем 895 EUR   |   Склад 240м2 под наем 639 EUR   |   Магазин 250м2 за продажба 1278 EUR   |   Склад 756м2 под наем 3092 EUR   |   Офис 100м2 под наем 740 EUR   |   Склад 432м2 под наем 1325 EUR   |   Офис 360м2 за продажба 720000 EUR   |   Търговски комплекс 420м2 под наем 2310 EUR   |   Склад 270м2 под наем 800 EUR   |   Склад 114м2 под наем 350 EUR   |   Склад 1707м2 под наем6 EUR/м2   |   Склад 473м2 под наем6 EUR/м2   |   Склад 600м2 под наем 2454 EUR   |   Склад 64м2 под наем 741 EUR   |   Склад 675м2 под наем6 EUR/м2   |   Магазин 57м2 за продажба 235000 EUR   |   Парцел 5002м2 за продажба 350000 EUR   |   Склад 559м2 под наем6 EUR/м2   |   Промишлена база 2320м2 за продажба 2750000 EUR   |   Склад 362м2 под наем 1110 EUR   |   Склад 680м2 под наем 1740 EUR   |   Магазин 1260м2 под наем5 EUR/м2   |   Склад 1180м2 под наем 4090 EUR   |   Магазин 185м2 за продажба 390000 EUR   |
  Купува склад 300 - 500м2 Наем 3 - 4 EUR/м2   |   Купува склад 800 - 1500м2 Наем при запитване   |   Купува магазин 200 - 500м2 Наем при запитване   |   Купува магазин 180 - 350м2 Наем 3 - 5 EUR/м2   |   Купува склад 450 - 800м2 Наем 2 - 4 EUR/м2   |   Купува склад 200 - 600м2 Цена 250000 EUR   |   Купува работен цех 1000 м2 Наем 3 - 4 EUR   |   Купува магазин 80 - 250м2 Наем при запитване   |   Купува склад 500 - 2000м2 Цена при запитване   |   Купува парцел 10000 м2 Цена 60 - 150 EUR/м2   |   Купува склад 1300 - 2000м2 Наем 3 - 4 EUR/м2   |   Купува склад 300 - 500м2 Наем 2 - 4 EUR/м2   |   Купува магазин 60 - 120м2 Цена 350000 EUR   |   Купува склад 150 - 250м2 Наем при запитване   |   Купува склад 800 - 1500м2 Цена при запитване   |   Купува работен цех 150 - 250м2 Наем при запитване   |   Купува склад 2000 - 3000м2 Наем при запитване   |   Купува магазин 80 - 150м2 Наем при запитване   |   Купува склад 200 - 300м2 Цена при запитване   |   Купува склад 500 - 1000м2 Наем 3 - 4 EUR/м2   |   Купува парцел 2000 - 6000м2 Цена при запитване   |   Купува склад 400 - 600м2 Наем при запитване   |   Купува склад 350 - 500м2 Наем 3 - 4 EUR   |   Купува бизнес площ 50 - 70м2 Цена при запитване   |   Купува парцел 1500 - 5000м2 Цена 70 - 150 EUR   |   Купува магазин 20 - 300м2 Цена 500000 EUR   |

Примерът на Yettel доказва, че постигането на по-устойчиво бъдеще зависи от всички нас

Дата: 12.04.2023
Маргита Колчева, старши съветник "Устойчиво развитие" в Yettel България. Присъединява се към екипа преди повече от година и е сред двигателите зад създаването на стратегията за устойчиво развитие на телекома. Работи активно по ESG темата и възможностите за нейното прилагане в дейността на компанията и едновременно с това участва в разработването на програми за ангажираност на служителите на Yettel по въпросите за устойчивостта. Професионалният път на Маргита Колчева е свързан и с проекти и обучения за оптимизиране на бизнес процесите, както и за създаването на отворена, достъпна и приобщаваща работна среда. Г-жо Колчева, в края на 2022 г. Yettel представи своята мащабна стратегия за устойчиво развитие заедно със своя първи доклад по темата. Как е свързана тя с цялостната бизнес стратегия на компанията и с какъв фокус стартирахте тази година? Брандът Yettel е официално на пазара от малко повече от година, а устойчивото развитие е неизменна част от него. Сама по себе си темата не е нова за нас, защото исторически компанията винаги е развивала дейността си, поставяйки фокус върху грижата за хората и природата. Затова и в процеса на ребрандиране две от нашите цели - да сме в помощ на обществото и да поемаме отговорност, се утвърдиха като ключовите ценности на компанията. За да работим в унисон с тези ценности, за нас е важно продуктите и услугите ни да допринасят за постигане на баланс в живота, използвайки потенциала на технологиите. Балансът с бъдещето бе и един от водещите фактори при създаването на Стратегията ни за устойчиво развитие. В процеса съсредоточихме усилията си там, където можем да имаме най-голям ефект, а именно в следните четири области намаляване на отпечатъка ни върху околната среда, поставяне на хората в центъра на всичко, което правим, развитие на технологии за по-устойчиво бъдеще и управление, основано на честност и прозрачност. Във всяко едно от тези направления си поставихме ясни и измерими цели, които да постигнем в рамките на следващите пет години. Сред целите, включени в Стратегията, е и намаляването на въглеродните емисии на компанията, в съответствие с Парижкото споразумение, като работим над това да постигнем въглеродна неутралност до 2050 г. или дори по-рано. В тази връзка още в началото на март, заедно с CETIN (компанията е част от PPF Telecom Group и през 2020 г. пое управлението на мрежата на Yettel), подписахме ключово 10-годишно споразумение с "Електрохолд" за доставка на електроенергия от възобновяеми източници. Tака основната част от потреблението на двете компании ще бъде осигурено от 123 MW фотоволтаична централа, която предстои да бъде завършена около средата на 2023 г. Това е първата крачка от цялостната ни програма за намаляване на емисиите от парникови газове, над която работим с останалите телекоми, част от PPF Telecom Group, и която ще бъде публично оповестена до средата на 2024 година. Споразумението с "Електрохолд" е израз на разбирането на Yettel, че трябва да се правят реални и сериозни крачки в посока устойчиво развитие и в частност - постигане на въглеродна неутралност. Решаването на глобалните проблеми изисква конкретни действия, а събрани заедно, колективните действия ще донесат и желаните резултати. Целта на Yettel e не само нашата мрежа да стане зелена, а да работим за пълна декарбонизация. Знаем, че няма да я постигнем за един ден, нито че ще решим всички проблеми с подписването на тази сделка, но вярваме, че сме на прав път. Знаем, че подобна трансформация се постига трудно, но смятаме, че когато една цел има смисъл, всяко усилие си заслужава. Разбрана ли е достатъчно добре темата за устойчивостта в обществото според Вас? Смятам, че има още много да се работи в тази посока, което доказват и няколкото представителни проучвания, изготвени съвместно с Kantar Bulgaria. Според тях хората са запознати с най-общи термини като "рециклиране" и "глобално изменение на климата", но повече от 40% не са чували за Зелената сделка, за устойчивите вериги на доставка, дори за корпоративната социална отговорност на компаниите. Терминът "устойчиво развитие" е силно неразбран и е най-често погрешно свързван с постоянно увеличаване на печалбите на компанията. Междувременно обаче ESG усилията могат да бъдат успешни само ако правителствата, компаниите и обществото се обединят по темата и работят заедно с цел постигане на по-добро бъдеще. За това и фактът, че темата не е добре разбрана, поставя пред нас предизвикателство, което трябва да преодолеем. В отговор на него, в Стратегията ни сме си поставили амбициозната задача да достигаме до 2 500 000 души годишно, споделяйки полезна информация за устойчивия начин на живот, както и 100% от ръководството и 50% от служителите да преминат през обучения по темата до края на тази година. Как разпространявате информацията за устойчивото развитие сред служителите на компанията и как възприемат те темата? В Yettel вярваме, че всяка една успешна промяна започва "отвътре навън". Това е причината да отделяме време и усилия, за да информираме и ангажираме служителите си по темата за устойчивото развитие. През 2022 година, благодарение на няколко онлайн информационни сесии, както и чрез тематичен вътрешен подкаст, успяхме да запознаем нашите екипи с принципите на устойчивостта. А това "запознанство" определено донесе след себе си и запалване на искра в хората. За да запазим тази позитивна тенденция, решихме да създадем екип от доброволци от компанията, ESG Crew, който да допринася за ангажираността на служителите по темата. ESG Crew, който първоначално наброяваше 20 доброволци, работи над създаването на вътрешни инициативи с цел да вдъхнови всички служители да се превърнат в посланици на устойчивия начин на живот. След пет успешно реализирани инициативи екипът вече се състои от 34 души, а заедно сме успели да разменим над 500 вещи в офиса, да се разровим из къщите си и да съберем около половин тон електронни отпадъци, да говорим по-открито за темата за многообразието и включването на работното място и много други. За нас е важно служителите да усещат темата близка до себе си, а това, което последната година показа, е, че тя се приема присърце, а дейностите, свързани с нея, също повишават и мотивацията на работното място. С какви инициативи, свързани с устойчивостта, предизвиквате положителна промяна в обществото? Говорейки за отпечатъка на телекомуникационния сектор върху околната среда, основните теми, които трябва да се вземат под внимание, са две това са консумацията на електричество за нуждите на мрежата, както и това, че електронните отпадъци са най-бързо растящият тип отпадък в световен мащаб. В Yettel работим усилено в тези двете направления. Освен сделката с "Електрохолд", която ще подсигури възобновяема електроенергия за нашите нужди, през изминалите няколко месеца можем да се похвалим и с няколко успешни и обществено значими кампании по темата за електронните отпадъци. Осъзнавайки важността на този проблем, една от първите стъпки за нас бе да разберем колко позната е тя сред обществото ни. В резултат от едно от проучванията, които споменах по-рано, разбрахме, че 49% от българите запазват старото си устройство, когато закупят ново, а цели 13% изхвърлят електронните си отпадъци в общия отпадък, с което нанасят сериозни щети на природата. Затова и съсредоточихме усилията си в това да обърнем тази тенденция, като образоваме по темата, както и дадем лесен начин за намаляване на проблема. Голяма популярност спечели услугата ни "Рециклирай и спести", която стартирахме през юни 2022 г. с цел да мотивираме хората да връщат за рециклиране старите си устройства, когато закупуват нови. Благодарение на нея отчетохме троен ръст във върнатите устройства спрямо 2021 г. За да си подсигурим обаче, че малката електроника, включваща и зарядни, аксесоари и батерии, не остава дълго в домовете на хората, създадохме и дигитална комуникационна кампания, включваща нашата "Зелена емисия", както и верижно предизвикателство към редица инфлуенсъри в България. Щастливи сме, че благодарение на тази кампания през последното тримесечие на 2022 г. успяхме да отчетем 42% увеличение на събраните малки електронни отпадъци в специално създадените за целите точки за събиране, с които разполага всеки един от нашите магазини. Всички тези резултати ни карат да сме още по-мотивирани да постигнем целта си в следващите пет години да не допуснем поне 127 тона електронни отпадъци да попаднат в природата чрез различните инициативи, над които работим. Доказаните добри резултати като тези ни мотивират и вдъхновяват да продължим да внедряваме и развиваме устойчивите практики в дейността си. Още едно признание за това, че сме в правилната посока, бе и получаването на най-високото отличие в конкурса ESG Awards на PwC в категория "Стратегия", с което Yettel още веднъж доказа дългосрочния си ангажимент за устойчивост към нашите клиенти, служителите и околната среда. прочети още

Източник: economic.bg

назад към списъка с новини

Top