Новини:
AI помогна на Google да открие 26 уязвимости на софтуер с отворен код... | MyPhoneExplorer 2.2 | Ново оръжие на Gmail в битката срещу спама... | ZEALOT S78 – портативна Hi-Fi колонка 100W | Новият iPhone ще бъде рекордно тънък | Учен твърди, че НАСА по невнимание може да е унищожила живота на Марс... | Gmail ще позволи да скриете истинския си имейл зад фалшив, за да се сп... | Захарова с остър коментар относно доставките на газ за OMV... | Умира ли пазарът на сгъваеми смартфони... | Графенът стана на 20 години: От лабораторно откритие до революция в на... | Nvidia този път не успя да впечатли инвеститорите... | Криптопазарът наближава фазата на „еуфория“: какво да очакваме?... | Vivacom пуска EON телевизия и интернет с 50% отстъпка... | Тайните на ацтекските „смъртоносни свирки“ – този звук предизвиква ужа... | Президентът на SpaceX: Starship ще генерира повече приходи от Starlink... | Хакери използват Microsoft 365 за изпращане на имейли за изнудване... | Изчерпваме ли прясната вода? Нови данни от НАСА потвърждават най-лошит... | Вече можете да говорите с ChatGPT в уеб-версията на услугата – там се ... | Sony купува създателя на хитовата игра Elden Ring... | „Безпрецедентна правителствена намеса“: Google трябва да продаде своя ... | Изненада: китайските производители на памет пускат на пазара DDR4 паме... | Пробите от обратната страна на Луната донесоха още една изненада – сле... | Как простата математика защитава интернет?... | Цените на жилищата във Великобритания започнаха да се топят... | Рекорд! Биткойнът мина прага от $95 000 заради "ефекта Тръмп" ВИДЕО... | Отново? Отново! Apple планира да създаде собствен телевизор... | Spotify вече е музикален плейър по подразбиране в браузъра Opera One... | Microsoft окончателно затваря канала за бета-тестване на Windows 10... | MSI въвежда „убиец на латентността“, за да подобри производителността ... | Huawei показа част от новия си флагман | Единадесет души са задържани за срутването на козирката на гарата в Но... | 1000 дни по-късно: Войната Русия-Украйна се роботизира... | Вдъхновен от България Hyatt планира мащабна експанзия на Балканите... | Радмила Шекеринска от Северна Македония стана заместник генерален секр... | Под въпрос е качественият ремонт на общински училища ... | AI помогна на Google да открие 26 уязвимости на софтуер с отворен код... | Vivacom подарява максимални скорости във всички Unlimited планове... | OpenAI обмисля дали да закупи разработчика на AI ускорители Cerebras с... | В САЩ тестваха първия в света хибрид между турбовентилаторен и турборе... | Meta планира да направи AR-очилата Orion толкова популярна джаджа, кол... | Apple спира продажбата на един от най-използваните си адаптери... | „Смарт Бизнес Софт“ слага край на хартията и безкрайните таблици... | Японската Rapidus скоро ще получи първия си EUV скенер за производство... | Ето кои са ключовите фактори за растежа на основните цифрови активи, с... | Илън Мъск търси революционери в DOGE със свръхвисок коефициент на инте... | Microsoft представи ускорителя AMD Instinct MI300C, специална версия н... | Българският бизнес е основен двигател на икономическия растеж на стран... | Световноизвестен учен в областта на изуствения интелект с лекция в Соф... | Базираният на AMD чиповете суперкомпютър El Capitan стана най-бързият ... | Магията на търсенето във Windows: филтрите за по-бързо намиране на фай... |
ПРЕДЛАГА | СДЕЛКИ | ТЪРСИ | КЛИЕНТИ
  Склад 800м2 под наем 4400 EUR   |   Индустриален терен 55000м2 за продажба 6700000 EUR   |   Парцел 5002м2 за продажба 350000 EUR   |   Склад 675м2 под наем6 EUR/м2   |   Склад 362м2 под наем 1110 EUR   |   Склад 3141м2 под наем 12783 EUR   |   Склад 64м2 под наем 741 EUR   |   Магазин 153м2 за продажба 210000 EUR   |   Склад 720м2 под наем 2210 EUR   |   Магазин 650м2 под наем 5200 EUR   |   Склад 215м2 под наем 1370 EUR   |   Магазин 126м2 за продажба 330000 EUR   |   Парцел 4000м2 за продажба при запитване   |   Склад 426м2 под наем6 EUR/м2   |   Склад 1152м2 под наем 3535 EUR   |   Склад 260м2 под наем 1125 EUR   |   Склад 660м2 под наем 3700 EUR   |   Търговски обект 100м2 под наем 1390 EUR   |   Склад 450м2 под наем6 EUR/м2   |   Склад 576м2 под наем 2356 EUR   |   Склад 900м2 под наем 2300 EUR   |   Магазин 144м2 за продажба 360000 EUR   |   Склад 500м2 под наем 1750 EUR   |   Склад 1707м2 под наем6 EUR/м2   |   Магазин 1260м2 под наем5 EUR/м2   |   Търговски комплекс 420м2 под наем 2310 EUR   |   Парцел 5438м2 за продажба 543800 EUR   |   Склад 222м2 под наем 1124 EUR   |   Магазин 56м2 под наем 435 EUR   |   Магазин 120м2 под наем 895 EUR   |   Склад 559м2 под наем6 EUR/м2   |   Склад 350м2 за продажба 650000 EUR   |   Склад 270м2 под наем 800 EUR   |   Склад 960м2 под наем 3580 EUR   |   Магазин 250м2 за продажба 1278 EUR   |   Склад 288м2 под наем 1325 EUR   |   Склад 205м2 под наем 1258 EUR   |   Парцел 2846м2 за продажба 284600 EUR   |   Склад 350м2 под наем 1252 EUR   |   Офис 100м2 под наем 740 EUR   |   Магазин 185м2 за продажба 390000 EUR   |   Склад 864м2 под наем2650 EUR/м2   |   Склад 1180м2 под наем 4090 EUR   |   Склад 240м2 под наем 639 EUR   |   Склад 600м2 под наем 2454 EUR   |   Магазин 190м2 под наем 950 EUR   |   Склад 800м2 под наем 1790 EUR   |   Склад 756м2 под наем 3092 EUR   |   Магазин 57м2 за продажба 235000 EUR   |   Склад 114м2 под наем 350 EUR   |
  Купува магазин 20 - 300м2 Цена 500000 EUR   |   Купува склад 1300 - 2000м2 Наем 3 - 4 EUR/м2   |   Купува склад 500 - 2000м2 Цена при запитване   |   Купува магазин 80 - 250м2 Наем при запитване   |   Купува склад 300 - 500м2 Наем 2 - 4 EUR/м2   |   Купува склад 200 - 600м2 Цена 250000 EUR   |   Купува склад 500 - 1000м2 Наем 3 - 4 EUR/м2   |   Купува парцел 10000 м2 Цена 60 - 150 EUR/м2   |   Купува склад 200 - 300м2 Цена при запитване   |   Купува магазин 200 - 500м2 Наем при запитване   |   Купува склад 300 - 500м2 Наем 3 - 4 EUR/м2   |   Купува парцел 1500 - 5000м2 Цена 70 - 150 EUR   |   Купува бизнес площ 50 - 70м2 Цена при запитване   |   Купува склад 400 - 600м2 Наем при запитване   |   Купува склад 150 - 250м2 Наем при запитване   |   Купува работен цех 150 - 250м2 Наем при запитване   |   Купува склад 450 - 800м2 Наем 2 - 4 EUR/м2   |   Купува склад 800 - 1500м2 Цена при запитване   |   Купува магазин 60 - 120м2 Цена 350000 EUR   |   Купува склад 800 - 1500м2 Наем при запитване   |   Купува магазин 80 - 150м2 Наем при запитване   |   Купува работен цех 1000 м2 Наем 3 - 4 EUR   |   Купува магазин 180 - 350м2 Наем 3 - 5 EUR/м2   |   Купува склад 350 - 500м2 Наем 3 - 4 EUR   |   Купува склад 2000 - 3000м2 Наем при запитване   |   Купува парцел 2000 - 6000м2 Цена при запитване   |

Примерът на Yettel доказва, че постигането на по-устойчиво бъдеще зависи от всички нас

Дата: 12.04.2023
Маргита Колчева, старши съветник "Устойчиво развитие" в Yettel България. Присъединява се към екипа преди повече от година и е сред двигателите зад създаването на стратегията за устойчиво развитие на телекома. Работи активно по ESG темата и възможностите за нейното прилагане в дейността на компанията и едновременно с това участва в разработването на програми за ангажираност на служителите на Yettel по въпросите за устойчивостта. Професионалният път на Маргита Колчева е свързан и с проекти и обучения за оптимизиране на бизнес процесите, както и за създаването на отворена, достъпна и приобщаваща работна среда. Г-жо Колчева, в края на 2022 г. Yettel представи своята мащабна стратегия за устойчиво развитие заедно със своя първи доклад по темата. Как е свързана тя с цялостната бизнес стратегия на компанията и с какъв фокус стартирахте тази година? Брандът Yettel е официално на пазара от малко повече от година, а устойчивото развитие е неизменна част от него. Сама по себе си темата не е нова за нас, защото исторически компанията винаги е развивала дейността си, поставяйки фокус върху грижата за хората и природата. Затова и в процеса на ребрандиране две от нашите цели - да сме в помощ на обществото и да поемаме отговорност, се утвърдиха като ключовите ценности на компанията. За да работим в унисон с тези ценности, за нас е важно продуктите и услугите ни да допринасят за постигане на баланс в живота, използвайки потенциала на технологиите. Балансът с бъдещето бе и един от водещите фактори при създаването на Стратегията ни за устойчиво развитие. В процеса съсредоточихме усилията си там, където можем да имаме най-голям ефект, а именно в следните четири области намаляване на отпечатъка ни върху околната среда, поставяне на хората в центъра на всичко, което правим, развитие на технологии за по-устойчиво бъдеще и управление, основано на честност и прозрачност. Във всяко едно от тези направления си поставихме ясни и измерими цели, които да постигнем в рамките на следващите пет години. Сред целите, включени в Стратегията, е и намаляването на въглеродните емисии на компанията, в съответствие с Парижкото споразумение, като работим над това да постигнем въглеродна неутралност до 2050 г. или дори по-рано. В тази връзка още в началото на март, заедно с CETIN (компанията е част от PPF Telecom Group и през 2020 г. пое управлението на мрежата на Yettel), подписахме ключово 10-годишно споразумение с "Електрохолд" за доставка на електроенергия от възобновяеми източници. Tака основната част от потреблението на двете компании ще бъде осигурено от 123 MW фотоволтаична централа, която предстои да бъде завършена около средата на 2023 г. Това е първата крачка от цялостната ни програма за намаляване на емисиите от парникови газове, над която работим с останалите телекоми, част от PPF Telecom Group, и която ще бъде публично оповестена до средата на 2024 година. Споразумението с "Електрохолд" е израз на разбирането на Yettel, че трябва да се правят реални и сериозни крачки в посока устойчиво развитие и в частност - постигане на въглеродна неутралност. Решаването на глобалните проблеми изисква конкретни действия, а събрани заедно, колективните действия ще донесат и желаните резултати. Целта на Yettel e не само нашата мрежа да стане зелена, а да работим за пълна декарбонизация. Знаем, че няма да я постигнем за един ден, нито че ще решим всички проблеми с подписването на тази сделка, но вярваме, че сме на прав път. Знаем, че подобна трансформация се постига трудно, но смятаме, че когато една цел има смисъл, всяко усилие си заслужава. Разбрана ли е достатъчно добре темата за устойчивостта в обществото според Вас? Смятам, че има още много да се работи в тази посока, което доказват и няколкото представителни проучвания, изготвени съвместно с Kantar Bulgaria. Според тях хората са запознати с най-общи термини като "рециклиране" и "глобално изменение на климата", но повече от 40% не са чували за Зелената сделка, за устойчивите вериги на доставка, дори за корпоративната социална отговорност на компаниите. Терминът "устойчиво развитие" е силно неразбран и е най-често погрешно свързван с постоянно увеличаване на печалбите на компанията. Междувременно обаче ESG усилията могат да бъдат успешни само ако правителствата, компаниите и обществото се обединят по темата и работят заедно с цел постигане на по-добро бъдеще. За това и фактът, че темата не е добре разбрана, поставя пред нас предизвикателство, което трябва да преодолеем. В отговор на него, в Стратегията ни сме си поставили амбициозната задача да достигаме до 2 500 000 души годишно, споделяйки полезна информация за устойчивия начин на живот, както и 100% от ръководството и 50% от служителите да преминат през обучения по темата до края на тази година. Как разпространявате информацията за устойчивото развитие сред служителите на компанията и как възприемат те темата? В Yettel вярваме, че всяка една успешна промяна започва "отвътре навън". Това е причината да отделяме време и усилия, за да информираме и ангажираме служителите си по темата за устойчивото развитие. През 2022 година, благодарение на няколко онлайн информационни сесии, както и чрез тематичен вътрешен подкаст, успяхме да запознаем нашите екипи с принципите на устойчивостта. А това "запознанство" определено донесе след себе си и запалване на искра в хората. За да запазим тази позитивна тенденция, решихме да създадем екип от доброволци от компанията, ESG Crew, който да допринася за ангажираността на служителите по темата. ESG Crew, който първоначално наброяваше 20 доброволци, работи над създаването на вътрешни инициативи с цел да вдъхнови всички служители да се превърнат в посланици на устойчивия начин на живот. След пет успешно реализирани инициативи екипът вече се състои от 34 души, а заедно сме успели да разменим над 500 вещи в офиса, да се разровим из къщите си и да съберем около половин тон електронни отпадъци, да говорим по-открито за темата за многообразието и включването на работното място и много други. За нас е важно служителите да усещат темата близка до себе си, а това, което последната година показа, е, че тя се приема присърце, а дейностите, свързани с нея, също повишават и мотивацията на работното място. С какви инициативи, свързани с устойчивостта, предизвиквате положителна промяна в обществото? Говорейки за отпечатъка на телекомуникационния сектор върху околната среда, основните теми, които трябва да се вземат под внимание, са две това са консумацията на електричество за нуждите на мрежата, както и това, че електронните отпадъци са най-бързо растящият тип отпадък в световен мащаб. В Yettel работим усилено в тези двете направления. Освен сделката с "Електрохолд", която ще подсигури възобновяема електроенергия за нашите нужди, през изминалите няколко месеца можем да се похвалим и с няколко успешни и обществено значими кампании по темата за електронните отпадъци. Осъзнавайки важността на този проблем, една от първите стъпки за нас бе да разберем колко позната е тя сред обществото ни. В резултат от едно от проучванията, които споменах по-рано, разбрахме, че 49% от българите запазват старото си устройство, когато закупят ново, а цели 13% изхвърлят електронните си отпадъци в общия отпадък, с което нанасят сериозни щети на природата. Затова и съсредоточихме усилията си в това да обърнем тази тенденция, като образоваме по темата, както и дадем лесен начин за намаляване на проблема. Голяма популярност спечели услугата ни "Рециклирай и спести", която стартирахме през юни 2022 г. с цел да мотивираме хората да връщат за рециклиране старите си устройства, когато закупуват нови. Благодарение на нея отчетохме троен ръст във върнатите устройства спрямо 2021 г. За да си подсигурим обаче, че малката електроника, включваща и зарядни, аксесоари и батерии, не остава дълго в домовете на хората, създадохме и дигитална комуникационна кампания, включваща нашата "Зелена емисия", както и верижно предизвикателство към редица инфлуенсъри в България. Щастливи сме, че благодарение на тази кампания през последното тримесечие на 2022 г. успяхме да отчетем 42% увеличение на събраните малки електронни отпадъци в специално създадените за целите точки за събиране, с които разполага всеки един от нашите магазини. Всички тези резултати ни карат да сме още по-мотивирани да постигнем целта си в следващите пет години да не допуснем поне 127 тона електронни отпадъци да попаднат в природата чрез различните инициативи, над които работим. Доказаните добри резултати като тези ни мотивират и вдъхновяват да продължим да внедряваме и развиваме устойчивите практики в дейността си. Още едно признание за това, че сме в правилната посока, бе и получаването на най-високото отличие в конкурса ESG Awards на PwC в категория "Стратегия", с което Yettel още веднъж доказа дългосрочния си ангажимент за устойчивост към нашите клиенти, служителите и околната среда. прочети още

Източник: economic.bg

назад към списъка с новини

Top