Мобилният оператор Yettel навлиза на конкурентния телевизионен пазар в България, стартирайки своя собствена телевизия. Yettel TV е нова страница и важна стъпка в нашето пътуване, така от компанията определят старта на новата си услуга.
Телевизията е IPTV, т.е. достъпът до нея е през интернет. Платформата е ориентирана към съдържанието, което е новата тенденция в световен мащаб. Потребителите имат избор какво да гледат и сами комбинират планове и съдържание,
защото вярваме, че е по-добре изборът да е в ръцете на клиентите”.
Yettel TV представлявабезкабелно решение за дома, стъпвайки на 5G мрежата на Yettel и минимизирайки нуждата от добрия стар кабел. Интерактивните предимства са: пускане/връщане, превъртане до 7 дни назад, платформата поддържа и запис на съдържание, както и лесна навигация към любимо съдържание. Тези функционалности не са най-иновативните в световен мащаб, но от Yettel казват, че са направили интерфейса възможно най-лесен за управление.
Телевизията ще се предлага в два основни тарифни плана, които са достъпни за клиентите от днес. Единият е TV Favorite + Net 50, който включва интернет и телевизия 100+ канала, от които 65+ HD канала, 2 екрана, интернет скорост от 50 mbps. Цената на месечния абонамент за този пакет е 1 лв. за първите 6 месеца, след което 32.99 лв. на месец.
Другият пакет е TV Max + Net 100, който също предлага телевизия и интернет през 5G мрежа и включва съответно 200+ канала, от които 110 в HD качество, интернет със скорост 100 mbps. Този пакет също ще се предлага на цена от 1 лв. за първите 6 месеца, като цената след това е 37.99 лв. на месец.
Абонатите на телевизията ще могат да гледат едновременно през две устройства, дори и различни канали. Телевизията ще е достъпна и през уеб браузър, Android и iOS.
Първите 1000 клиента ще получат безплатни допълнителни пакети за първите 100 дни.
Телевизията е близка като интерфейс до стрийминг платформите, които вече всички познаваме", обясни Васил Живков, част от екипа създал телевизията.
Работи се по това телевизията скоро да е достъпна като самостоятелен продукт, тоест да не е в пакет с интернет, като очакванията са това да се случи до няколко месеца.
Използваната от компанията платформа вече функционира в няколко държави", обясниха от Yettel.
От Yettel допъват, че целта им е да навлязат на масовия пазар в България, тъй като голяма част от него все още не използва интерактивна телевизия.
прочети още
Източник:
economic.bg
назад към списъка с новини