Lidl опроверга новината, че ще намалява животинските продукти в асортимента си, но потвърждава, че ще предлага все повече продукти от растителните източници. Това се казва в официална позиция на компанията в България, след като преди дни в германски медии излезе новина, че веригата планира да намали предлагането на животински продукти.
Новината, че веригата е решила да залага все повече на веганския асортимент дойде от Германия преди дни. Кристоф Граф, ръководител на снабдяването на компанията за германския пазар заяви пред местни медии, че Lidl възнамерява значително да намали продуктите от животински произход в асортимента си.
От компанията обаче днес казват:
Нашият стремеж обаче не е да ограничим предлагането на животински продукти, а да мотивираме своите клиенти да разнообразяват менюто си по-често с храни на растителна основа, възползвайки се от алтернативите на рафтовете ни. Няма да спрем да развиваме нашата гама от животински продукти".
В началото на тази година Lidl обнови своята политика за рационално хранене. Целта е до 2025 г. веригата последователно да увеличава дела на растителните източници на протеини в асортимента.
Това включва както разширяване на гамата ни от веган продукти под собствената ни марка Vemondo, така и по-голям избор от бобови растения и ядки."
От веригата заявяват, че клиентите ще продължат да откриват богат асортимент и от месни и млечни продукти.
прочети още
Източник:
economic.bg
назад към списъка с новини