Турската платформа за електронна търговия Trendyol беше обявена за "революционна" марка от трето поколение в световната модна индустрия в доклада за състоянието на модата през 2024 г. Той е изготвен от изданието за търговска индустрия Business of Fashion и базираната в САЩ консултантска фирма McKinsey.
Компаниите от трето поколение не само доставят продуктите си по-бързо и по-евтино, но също така изтъкват лоялността на клиентите като ключова цел, като по този начин се очертават като "нови плеймейкъри" в индустрията, се казва в доклада.
Според анализаторите турската платформа се откроява не само с достъпната си ценова политика, но и с широката си гама от опции и иновативни и интерактивни стратегии за повишаване на лоялността на клиентите.
От данните оповестени в доклада става ясно още, че 40% от клиентите в Съединените щати и 26% в Обединеното кралство са избрали да пазаруват от модни компании от трето поколение през последната година.
Облеклото, произведено в Турция е предпочитано от клиентите в Европа и Близкия изток", казва Ердем Инан, главен изпълнителен директор на Trendyol Group, цитиран от DailySabah.
Според Инан компанията дължи този успех на качествените производствени възможности на Турция, тъй като продуктите, предлагани в Trendyol се произвеждат от "повече от 400 местни производители" в цялата страна.
Инан посочи, че продуктите, произведени от турски производители, привличат голям интерес на чуждестранните пазари, като дава пример с отварянето на първия си офис в чужбина миналата година в Германия.
В резултат на това над 1.5 милиона клиенти пазаруват от над 200 турски марки чрез Trendyol в Германия.
Припомняме, че в края на 2023 г. стана ясно и, че Trendyol планира да разшири източноевропейския пазар през настоящата година, започвайки с Румъния, Гърция, Унгария и Чехия.
Какво предлага Trendyol?
Това е платформа за електронна търговия, базирана в Турция, със седалище в Истанбул. Trendyol е основана през 2010 г. от Демет Муту и през 2018 г. най-големият акционер в компанията с дял от 86.5% е китайската компания Alibaba Group.
През август 2021 г. Trendyol сключи споразумение за набиране на 1.5 млрд. долара от редица инвеститори, оценявайки компанията на над 16.5 млрд. долара.
През платформата се предлага мъжка и дамска мода, обувки, чанти, аксесоари, часовници, детски продукти, козметика, книги, електроника.
прочети още
Източник:
economic.bg
назад към списъка с новини