Американската верига за кафе Starbucks планира да отвори нов вид обекти в България т.нар. drive-through. Праведно от английски език това е вид услуга за вкъщи, предоставяна от бизнес, която позволява на клиентите да купуват продукти, без да напускат колите си.
От около година търсим подходяща локация. Ще започнем със София. След това вече може да гледаме и към други градове", обясни пред Economic.bg Иван Георгиев, регионален директор за България и Румъния на "Амрест България" компанията, която представлява Starbucks Coffee International.
Конкретни срокове за откриването на новия вид обекти все още няма, тъй като компанията все още е в процес на избиране на "перфектната локация".
Първата локация трябва да е перфектна. Да е на главен булевард, да има лесен вход/изход и да се вижда от далеч. За момента обмисляме няколко предложения", казва Георгиев и уточнява, че след избора на локация са необходими между 6 и 9 месеца, за да бъде открит обектът.
В новия тип обекти ще се предлага всичко, което и в конвенционалните кафенета на веригата, но поръчките ще се взимат директно от автомобила на клиента.
Drive-through форматът е въведен за първи път в Съединените щати през 30-те години на миналия век и оттогава се е разпространил в други страни. На територията на Европа все още не е особено популярен, с изключение на Обединеното кралство.
Имаме една такава локация в Румъния и там видяхме, че моделът работи. А ние сме със сходни предпочитания с румънците, затова се надяваме и тук да има успех този модел", казва още Иван Георгиев.
прочети още
Източник:
economic.bg
назад към списъка с новини