Германската верига Lidl има нова стратегия за промяна на продуктовата си гама. В бъдеще делът на продуктите от животински произход ще намалява, пишат германските медии.
Новината съобщи Кристоф Граф, ръководител на снабдяването на компанията за германския пазар и подчерта, че компанията не иска да диктува стил на живот на своите клиенти. По-скоро би искала да ги "мотивира", между другото и със съответните тематични седмици в супермаркетите от веригата.
По рафтовете на супермаркетите в Германия има все повече вегетариански и вегански продукти. Предлагането на храни без месо или други животински продукти вече е голямо. Lidl сега иска да промени асортимента си - и обявява намаляване на дела на продуктите с животински произход. Както казват от Lidl, това е стъпка "без алтернатива" и по този начин веригата иска да направи нещо добро за планетата.
Още през тази година процентното разпределение на животинските и растителни протеини в гамата на Lidl трябва да бъде публикувано в доклада за устойчивост на веригата, а делът на зеленчуците трябва да бъде "непрекъснато увеличен" до 2025 г.
Промянта в Lidl не е само за по-отговорно потребление, но и за подобряване на имиджа. "Мисля, че по-младото поколение е щастливо, когато се занимаваме с темата", казва Граф. Той не очаква незабавен скок в продажбите, но подобна ориентация предлага "отличителна черта". "Тогава и ние ще бъдем възприемани по-положително."
И тъй като продуктите и стратегиите, които започват в родината на Lidl Германия, са склонни да се филтрират към други страни, повече от възможно е да очакваме повече екологични продукти на рафтовете на Lidl и в България.
прочети още
Източник:
economic.bg
назад към списъка с новини