Новини:
Магията на AI: как да оцветим черно-бели снимки... | След седмица Европа ще възвърне космическата си независимост – новата ... | В ChatGPT може да се появят реклами | Изненадващо проучване: Винилът измества компактдисковете, тъй като муз... | Panasonic съживи своя основател с помощта на изкуствен интелект... | Украйна поиска внос на ток от 5 държави | Apple патентова технология за интелигентна охранителна камера... | Инженери изплетоха пуловери, които работят като една голяма антена... | Древната сонда „Вояджър 1“ на НАСА е възстановила напълно връзката си ... | XRP се превърна в третата най-голяма криптовалута в света... | Защото „наказва“ клиенти: Microsoft се изправя срещу съдебен иск за $1... | Проучване: Зумърите избират дистанционната работа, а милениалите избир... | Анти „Черен петък“ приложила някои от големите търговски марки... | „Градът под леда“: НАСА откри изоставена военна база под ледовете на Г... | Microsoft не изпълни обещанието си: AI-функциите на Copilot+ PC на баз... | Комисията на Конгреса на САЩ приведе 5 доказателства, че COVID е създа... | Хотел в центъра на София получи световно екологично отличие... | Тази година Коледа продължава цял месец с празничния календар на Yette... | Патова ситуация за начинаещите програмисти... | Търсачките на бъдещето: как съвременните технологии променят правилата... | „Съживяват“ известни автори на книги чрез ИИ, за да озвучат собственит... | Tesla пусна коледния си ъпдейт с куп важни функции... | OLED екрани без избледняване: идва MAX OLED  | Пеевски е получил всички пари от държавната субсидия за ДПС ... | Изненадващо Windows 11 губи пазарен дял | Три българки с награди по програмата „За жените в науката”... | Учени създадоха миниботи, задвижвани от водка – колкото по-силен е алк... | Google съди свой индийски служител, изнесъл търговски тайни, свързани ... | Ползването на AI от бизнеса остава на ниско ниво... | "Наранявания по главите и лицата". Грузинската полиция разпръсна с нас... | Германски отбранителен концерн с огромни финансови амбиции в САЩ... | България може да загуби част от второто плащане по Плана за възстановя... | Европа може да премине към пето поколение топлофикации... | „ТехноЛаб” – новото технологично пространство за тийнейджъри във Варна... | Wiser обяви 310% ръст на приходите през третото тримесечие... | Временна татуировка на скалпа може да записва мозъчната активност... | Wizz Air започва да лети от Варна до Абу Даби... | XRP се превърна в третата най-голяма криптовалута в света... | Израелска компания се включва в търсенето на нефт и газ край Варна... | Китайски процесор конкурира Intel Xeon | Диамантите могат да съхраняват рекордните 1,85TB данни в продължение н... | Ярък старт за BTFD Coin: нова звезда на небосвода на криптовалутите... | Любомир Каримански встъпи в управата на БНБ... | Агроволтаиката увеличава добива от лозята с до 60%... | Дистанционната работа се сви наполовина за две години... | Космическа надпревара: хакери на стоп в орбита... | „Джеймс Уеб“ откри невъзможно огромни черни дупки в ранната Вселена – ... | Алгоритъмът на Гроувър – заплахата за блокчейна, за която не се говори... | Потребители на Android Auto се оплакаха от необичаен проблем... | LiDAR: Технологичното оръжие на Китай, което плаши САЩ... |
ПРЕДЛАГА | СДЕЛКИ | ТЪРСИ | КЛИЕНТИ
  Склад 1440м2 под наем 5760 EUR   |   Магазин 153м2 за продажба 210000 EUR   |   Склад 500м2 под наем 1750 EUR   |   Склад 270м2 под наем 800 EUR   |   Склад 675м2 под наем6 EUR/м2   |   Склад 426м2 под наем6 EUR/м2   |   Магазин 94м2 за продажба 154500 EUR   |   Промишлена база 2320м2 за продажба 2750000 EUR   |   Индустриален терен 55000м2 за продажба 6700000 EUR   |   Магазин 163м2 под наем 3000 EUR   |   Магазин 650м2 под наем 5200 EUR   |   Магазин 55м2 под наем 1600 EUR   |   Склад 432м2 под наем 1325 EUR   |   Склад 362м2 под наем 1110 EUR   |   Магазин 118м2 за продажба 320000 EUR   |   Магазин 83м2 за продажба 320000 EUR   |   Склад 559м2 под наем6 EUR/м2   |   Парцел 2846м2 за продажба 284600 EUR   |   Склад 450м2 под наем6 EUR/м2   |   Склад 640м2 под наем 2240 EUR   |   Магазин 190м2 под наем 950 EUR   |   Склад 1180м2 под наем 4090 EUR   |   Парцел 729м2 за продажба 145800 EUR   |   Склад 473м2 под наем6 EUR/м2   |   Парцел 1010м2 за продажба 165000 EUR   |   Офис 100м2 под наем 740 EUR   |   Склад 900м2 под наем 2300 EUR   |   Склад 756м2 под наем 3092 EUR   |   Склад 3141м2 под наем 12783 EUR   |   Търговски обект 53м2 за продажба 180000 EUR   |   Склад 720м2 под наем 2210 EUR   |   Магазин 250м2 за продажба 1278 EUR   |   Магазин 185м2 за продажба 390000 EUR   |   Склад 740м2 под наем 3405 EUR   |   Склад 300м2 под наем 1790 EUR   |   Склад 1470м2 под наем 4800 EUR   |   Магазин 3724м2 за продажба 232000 EUR   |   Склад 864м2 под наем2650 EUR/м2   |   Склад 400м2 под наем 2045 EUR   |   Магазин 495м2 под наем 5000 EUR   |   Склад 720м2 под наем5 EUR/м2   |   Склад 1300м2 за продажба 550000 EUR   |   Склад 1707м2 под наем6 EUR/м2   |   Магазин 57м2 за продажба 235000 EUR   |   Търговски обект 100м2 под наем 1390 EUR   |   Магазин 20м2 за продажба 75000 EUR   |   Склад 680м2 под наем 1740 EUR   |   Склад 576м2 под наем 2356 EUR   |   Магазин 56м2 под наем 435 EUR   |   Склад 800м2 под наем 4400 EUR   |
  Купува магазин 200 - 500м2 Наем при запитване   |   Купува склад 150 - 250м2 Наем при запитване   |   Купува парцел 2000 - 6000м2 Цена при запитване   |   Купува парцел 1500 - 5000м2 Цена 70 - 150 EUR   |   Купува склад 800 - 1500м2 Цена при запитване   |   Купува магазин 180 - 350м2 Наем 3 - 5 EUR/м2   |   Купува магазин 60 - 120м2 Цена 350000 EUR   |   Купува работен цех 1000 м2 Наем 3 - 4 EUR   |   Купува бизнес площ 50 - 70м2 Цена при запитване   |   Купува магазин 20 - 300м2 Цена 500000 EUR   |   Купува склад 350 - 500м2 Наем 3 - 4 EUR   |   Купува склад 2000 - 3000м2 Наем при запитване   |   Купува склад 200 - 600м2 Цена 250000 EUR   |   Купува склад 800 - 1500м2 Наем при запитване   |   Купува склад 300 - 500м2 Наем 3 - 4 EUR/м2   |   Купува склад 450 - 800м2 Наем 2 - 4 EUR/м2   |   Купува магазин 80 - 150м2 Наем при запитване   |   Купува склад 400 - 600м2 Наем при запитване   |   Купува парцел 10000 м2 Цена 60 - 150 EUR/м2   |   Купува магазин 80 - 250м2 Наем при запитване   |   Купува склад 300 - 500м2 Наем 2 - 4 EUR/м2   |   Купува работен цех 150 - 250м2 Наем при запитване   |   Купува склад 1300 - 2000м2 Наем 3 - 4 EUR/м2   |   Купува склад 500 - 1000м2 Наем 3 - 4 EUR/м2   |   Купува склад 200 - 300м2 Цена при запитване   |   Купува склад 500 - 2000м2 Цена при запитване   |

Има ли какво да задвижва електромобилността?

Дата: 17.05.2024
Плавните продажби на електрически автомобили са задължителни за постигане на климатичните цели. Но продажбите на електромобили на Запад са намалели и ако правителствата искат те да се възстановят, това може да е за сметка на собствените им икономики, пише в специален материал BBC. Числата Всеки шофьор на магистрала ще познае усещането: карате си, минавате километри от пътя без проблем и след това от нищото се появява забавяне. Нещо подобно се случва на пазара на електрически превозни средства през 2024 г. След години на рязко нарастване на продажбите растежът изглежда спира. Замяната на автомобилите, задвижвани с изкопаеми горива, с електромобили е централна част от плана на правителството на Обединеното кралство за постигане на целите си в областта на климата пътният транспорт представлява 12% от глобалните емисии. Въпросът е дали това е проблясък, който скоро ще изчезне в огледалото за обратно виждане, или ще се окаже по-трайно? И ако това продължи, дали правителствата ще имат кураж да направят каквото е необходимо, за да запазят нетното нулево шоу на пътя? Трябва да купим много повече електромобили, за да постигнем климатичните цели Ръстът в продажбите на EV е забележителен. През 2020 г. е имало 10 милиона електромобила по пътищата, през 2023 г. те са били 45 милиона. Но продажбите трябва да останат възходящи. До 2035 г. Международната агенция по енергетика (МАЕ) казва, че ще трябва да има 790 милиона електромобила, ако искаме да достигнем нетната нула до средата на века. Това означава ръст на продажбите от 27% всяка година. Ето защо фактът, че глобалните продажби на най-големия производител на електромобили в света, като Tesla например, всъщност са били по-ниски през първото тримесечие на 2024 г., отколкото през същия период на 2023 г., повдигна вежди. Най-големият производител на електромобили в Китай BYD се бори с Tesla за първото място. BYD също отбеляза забавяне между януари и март. А продажбите на електромобили в Европа са спаднали с повече от 10% на годишна база през последното тримесечие на миналата година въпреки че в Обединеното кралство общите продажби се увеличават спрямо миналата година. Хората просто не са сигурни, че си заслужава В Обединеното кралство анализаторите казват, че силните продажби на електромобили през последните години са били подхранвани от покупки на служебни автомобили, благодарение на щедрите данъчни облекчения. Но пазарът на домакинствата се оказва по-костелив орех, като хората казват, че са отблъснати най-вече от високата цена. Средната цена на нов EV в САЩ е над 60 000 долара. Цените са подобни високи в Европа и Обединеното кралство. Големите държавни субсидии и по-голямата ефективност на производството означават, че средната цена за китайски потребител е само 30 000 долара. А хечбекът Seagull на BYD се продава за по-малко от 10 000 долара. Китай също така произвежда значително повече електромобили от нуждите на вътрешния пазар - лесно може да наводни пазарите на САЩ и Европа с евтини коли, ако не бяха задържани от мита. Трудни избори Ето това е дилемата пред европейските и американските политици. Те искат по-евтини електромобили, за да улеснят климатичния преход, но не с цената на подкопаване на техните собствени производители на автомобили - като Ford и Volkswagen - и местните работни места. Всъщност разговорът е за повишаване на тарифите и други търговски бариери за вноса, за да се предпазят ултраконкурентните китайски електромобили. Точно това направи президентът на САЩ Джо Байдън тази седмица с ново мито от 100% върху вноса на китайски електромобили. IEA все още прогнозира увеличение на продажбите през 2024 г., което ще ни държи повече или по-малко на пътя към нетната нула. Оптимистите се надяват повече хора да купуват електромобили, когато на пазара в Европа и Америка се появят употребявани автомобили с намалени цени. Но този чист път не е гарантиран. Възможно е цените на електромобилите на Запад да се окажат стабилни, докато Китай продължава да произвежда супер евтини превозни средства. Ако това се случи, очакванията са напрежение между желанието на западните правителства да декарбонизират транспорта и желанието им да защитят местните шампиони в производството да стане още по-остро. На някакъв етап може да бъдат принудени да избират. прочети още

Източник: economic.bg

назад към списъка с новини

Top