Новини:
MyPhoneExplorer 2.2 | Българският бизнес е основен двигател на икономическия растеж на стран... | ИТ корпорация иска 70-часова работна седмица... | OpenAI обмисля дали да закупи разработчика на AI ускорители Cerebras с... | Интервю | Банките продават проблемните си заеми много по-рано и по-чес... | ПП-ДБ ще подкрепи Силви Кирилов от ИТН за председател на парламента... | Китайците построиха най-мощната центрофуга в света, за да „компресират... | Мистър и Мисис Икономика 2024 в снимки | Броят на най-големите български компании в Централна и Източна Европа ... | Ядрените бази като на екрана на радар: Big Data застрашава военната си... | Кодът срещу интуицията: защо компютрите никога няма да станат гении на... | Meta планира да направи AR-очилата Orion толкова популярна джаджа, кол... | tbi bank отчете рекордна печалба от 38 млн. евро за деветмесечието на ... | Радмила Шекеринска от Северна Македония стана заместник генерален секр... | Биткойн наближава $100 000 – курсът на първата криптовалута постави но... | Почина архитектът, проектирал станция на Софийското метро... | Честваме Световния ден на географските информационни системи... | Casio представи умен пръстен под формата на часовник... | "Да, България" внесе сигнал в ДАНС за незаконното консулство на Русия ... | Хибридният AI движи растежа на Lenovо | AI помогна на Google да открие 26 уязвимости на софтуер с отворен код... | Samsung пуска новата си ОС и за по-стари смарт часовници... | Паркингите във Франция задължително със соларни или зелени навеси... | Gmail скоро може да предлага изцяло нова функция... | tbi bank отчете печалба от 38 млн. евро за деветмесечието... | Следващата граница на AI: как мултимодалните системи променят нашия св... | Търсенето на извънземни се пренася в паралелните вселени... | Захарова с остър коментар относно доставките на газ за OMV... | Байдън разреши на Украйна да използва оръжия с голям обсег срещу Русия... | Летящите автомобили GAC: кога ще ги видим във въздуха... | Графенът стана на 20 години: От лабораторно откритие до революция в на... | Vivacom пуска EON телевизия и интернет с 50% отстъпка... | Учените разбраха кога Средиземно море може да изчезне... | Вдъхновен от България Hyatt планира мащабна експанзия на Балканите... | Мислещият AI модел OpenAI o1 получи 83 точки на олимпиада по математик... | Пробите от обратната страна на Луната поднесоха първата изненада... | Google напълно ще обедини Chrome OS и Android | Вторият по големина производител на графични карти в света бяга от Кит... | Canon MAXIFY GX7040: Вашият доверен помощник за безпроблемен печат и п... | Технологични CEO-та: „Европа на първо място” срещу Тръмп... | AI помогна на Google да открие 26 уязвимости на софтуер с отворен код... | Spotify вече е музикален плейър по подразбиране в браузъра Opera One... | 8 причини, поради които предпочитам Google Docs пред Microsoft Word... | Саботаж в Балтийско море: Скъсани кабели и нарастващо напрежение в Евр... | DC++ 0.882 Stable | На дъното на Балтийско море е прекъснат оптичен кабел, свързващ Финлан... | ЕС ще субсидира чисти технологии от Китай... | Дизелов нагревател VEVOR – отоплява коли и каравани... | Цветните PV панели ще тласнат соларния сектор... | Умира ли пазарът на сгъваеми смартфони... |
ПРЕДЛАГА | СДЕЛКИ | ТЪРСИ | КЛИЕНТИ
  Магазин 120м2 под наем 895 EUR   |   Магазин 163м2 под наем 3000 EUR   |   Магазин 160м2 под наем 1025 EUR   |   Склад 1058м2 под наем 3174 EUR   |   Склад 400м2 под наем 2045 EUR   |   Склад 432м2 под наем 1325 EUR   |   Склад 1180м2 под наем 4090 EUR   |   Промишлена база 2320м2 за продажба 2750000 EUR   |   Склад 362м2 под наем 1110 EUR   |   Магазин 118м2 за продажба 320000 EUR   |   Парцел 5002м2 за продажба 350000 EUR   |   Склад 350м2 под наем 1252 EUR   |   Парцел 729м2 за продажба 145800 EUR   |   Магазин 3724м2 за продажба 232000 EUR   |   Парцел 4000м2 за продажба при запитване   |   Склад 1707м2 под наем6 EUR/м2   |   Склад 290м2 под наем 2045 EUR   |   Склад 960м2 под наем 3580 EUR   |   Склад 2174м2 под наем 5435 EUR   |   Склад 600м2 под наем 2454 EUR   |   Търговски обект 100м2 под наем 1390 EUR   |   Магазин 250м2 за продажба 1278 EUR   |   Търговски комплекс 420м2 под наем 2310 EUR   |   Парцел 3467м2 за продажба 430000 EUR   |   Склад 520м2 под наем 2080 EUR   |   Магазин 126м2 за продажба 330000 EUR   |   Склад 450м2 под наем6 EUR/м2   |   Склад 215м2 под наем 1370 EUR   |   Склад 240м2 под наем 639 EUR   |   Склад 730м2 под наем 3640 EUR   |   Магазин 190м2 под наем 950 EUR   |   Склад 190м2 под наем 845 EUR   |   Склад 288м2 под наем 1325 EUR   |   Склад 660м2 под наем 3700 EUR   |   Склад 1152м2 под наем 3535 EUR   |   Магазин 185м2 за продажба 390000 EUR   |   Магазин 83м2 за продажба 320000 EUR   |   Склад 350м2 за продажба 650000 EUR   |   Магазин 57м2 за продажба 235000 EUR   |   Склад 260м2 под наем 1125 EUR   |   Склад 473м2 под наем6 EUR/м2   |   Магазин 56м2 под наем 435 EUR   |   Магазин 153м2 за продажба 210000 EUR   |   Магазин 55м2 под наем 1600 EUR   |   Склад 800м2 под наем 4400 EUR   |   Склад 500м2 под наем 1750 EUR   |   Склад 1440м2 под наем 5760 EUR   |   Склад 900м2 под наем 2300 EUR   |   Склад 300м2 под наем 1790 EUR   |   Магазин 495м2 под наем 5000 EUR   |
  Купува парцел 2000 - 6000м2 Цена при запитване   |   Купува склад 400 - 600м2 Наем при запитване   |   Купува склад 1300 - 2000м2 Наем 3 - 4 EUR/м2   |   Купува магазин 180 - 350м2 Наем 3 - 5 EUR/м2   |   Купува склад 500 - 2000м2 Цена при запитване   |   Купува склад 800 - 1500м2 Наем при запитване   |   Купува склад 350 - 500м2 Наем 3 - 4 EUR   |   Купува работен цех 1000 м2 Наем 3 - 4 EUR   |   Купува магазин 60 - 120м2 Цена 350000 EUR   |   Купува склад 200 - 300м2 Цена при запитване   |   Купува работен цех 150 - 250м2 Наем при запитване   |   Купува склад 2000 - 3000м2 Наем при запитване   |   Купува магазин 20 - 300м2 Цена 500000 EUR   |   Купува склад 800 - 1500м2 Цена при запитване   |   Купува склад 500 - 1000м2 Наем 3 - 4 EUR/м2   |   Купува парцел 10000 м2 Цена 60 - 150 EUR/м2   |   Купува склад 450 - 800м2 Наем 2 - 4 EUR/м2   |   Купува склад 200 - 600м2 Цена 250000 EUR   |   Купува склад 300 - 500м2 Наем 2 - 4 EUR/м2   |   Купува магазин 200 - 500м2 Наем при запитване   |   Купува склад 300 - 500м2 Наем 3 - 4 EUR/м2   |   Купува бизнес площ 50 - 70м2 Цена при запитване   |   Купува магазин 80 - 150м2 Наем при запитване   |   Купува магазин 80 - 250м2 Наем при запитване   |   Купува парцел 1500 - 5000м2 Цена 70 - 150 EUR   |   Купува склад 150 - 250м2 Наем при запитване   |

Направете хората в компанията двигател на новото

Дата: 20.04.2024
Зад всичко, което той прави, стои непоколебима страст и години опит. Той не е просто свидетел той е архитектът. С ум на стратег и с душа на истински образовател, той разработва бизнес планове, формира търговски екипи и дава насока на предприятия, търсещи промяна в своя път на развитие и успех. Радослав Благоев не просто обича всичко онова, което прави той го живее. И книгите му "Хвани жокера", "Бизнес над червената линия" и "Ти водиш" са доказателство, че умее да управлява промяната и не се оставя да е като беззащитна лодка в океана: Радослав Благоев - Снимка Личен архив Роден съм преди големите промени, които настъпиха през 1989 г., и имам спомен от хиперинфлацията. По онова време, когато баща ми вземеше заплата, купуваше чувал брашно, за да изкараме месеца, тъй като парите много бързо се обезценяваха. Да управлява промяната е много важно за всеки човек и за всеки бизнес. Досега съм създал 16 компании, като някои от тях съм продал, други съм ги затворил. Консултирал съм над 800 предприятия, което ми е дало поглед как хората не умеят да управляват промяната, живеят в балон но не знаят, че са в него. Производители по 20 години правят едно и също, не променят нищо, сякаш светът е застинал. Така бизнесът става зависим от пълната липса на визия. Има фирми, които ползват база под наем на ниска цена, разчитат на работна ръка, която се е предала. Това е бизнес в нереални условия, тъй като не се правят инвестиции в подобряване на производствените мощности и условията на труд, не се инвестира в квалификацията на хората. Това е бизнес на място и време, което повече няма да съществува. Този бизнес е обречен да не може да бъде наследен, в него няма приемственост. Българският бизнес страда от липсата на приемственост. Следващото поколение не иска да се заеме с дейност, в която всичко е амортизирано и безперспективно. Случва се, когато децата поемат добре работеща компания, да я опропастят, тъй като родителите им са я развили без маркетинг, но през качеството на продуктите. Клиентът получава най-доброто, има грижа за него и бизнесът расте. С прилагането на съвременните методи младите управляващи отблъскват постоянната клиентела, която не припознава новата визия. Така в тази свръхконкуренция те не успяват да привлекат нови потребители. Повечето бизнеси плуват в червен океан с много конкуренция и хищни акули. Българският предприемач си кара счупената лодка и бизнесът му фалира заради самия него. Нашето днес и утре е проекция на нашето мислене Предприемачите рядко се кооперират, тъй като не си вярват. Хората се събират с намерението кой какво може да вземе. Но обединят ли се около въпроса кой какво може да даде за реализирането на една нова идея, нещата се получават. Често още в началото се иска първо да подпишат декларация за конфиденциалност. Ако те не си вярват, няма смисъл да започват заедно. То е същото като предбрачния договор ако нямаш доверие на един човек, защо изобщо ти е да влизаш в брачен съюз за него? Посееш ли недоверие, пониква недоверие. Когато предприемачи започват заедно бизнес, защото така ще са по-силни, те създават идеализирана среда, тъй като всеки вижда възможност в другия. Но промяната си върви и те трябва да са в състояние да я управляват. Затова още от самото начало трябва да може да проектират какво ще се случи. Често обаче чуваме Ще решаваме в движение Но в "движение" повечето хора не могат да мислят. Правенето на бизнес е свързано с промяна в отношенията между съдружници и персонал, но промяната се предизвиква и от външната среда. Всеки бизнес трябва да има SWOT-анализ на своите силни и слаби страни. Клишетата превземат бизнеса, казва се, че трябва да сме гъвкави. Какво значи това в конкретика?! За предпочитане е да имаш ноу-хау и конкурентно предимство, което да не може да бъде копирано. Лесен ли си за копиране, не започвай. Бизнесът трябва да е разработен като за франчайз, чиято сила е в системата, позволяваща икономия от мащаба. В бизнеса има неща, които друг не знае как точно стават. Разработвате ли нови продукти, нека да са такива, че никой да не е ял по-вкусен сладолед от вашия, да не е ползвал подобно нещо. Но да го направиш, се изискват много знание, отнема време за тестове и проби. И още: "Не може да продаваш нещо, от което не разбираш". Затова Филип Котлър казва, че маркетологът трябва първо да поработи в производството, а после да се занимава с маркетинга. Резервният ключ към по-доброто управление: "Следвай своя бизнес план". Но първо трябва да си създал план, а не всеки ден да действаш интуитивно и да нямаш дългосрочни, нито краткосрочни цели. Най-често под претекст за липса на време и пари не се прави проучване на конкурентите. Успехът зависи и от това да намериш "тясното място" на своя бизнес. Всеки бизнес има тясно място, повечето компании имат много тесни места. Те лесно се диагностицират, но увлечени във всекидневието, управляващите бизнеса не обръщат внимание. Ако имате залежала стока, тя държи в заблуда. Плаща се наем за склад, приема се, че това са активи, а те отдавна са пасив, който носи щети. Когато с персонала не се работи повечето хора стават незаинтересовани по отношение на компанията. Ако не е създадена корпоративна култура, ако компанията не е изработила свои ценности, тя няма какво да интегрира. Ако служителите се чувстват нещастни, не е нужно да ги мотивирате, а просто да ги разбирате и да се погрижите за тяхното щастие. Ключ: "Разберете хората си. Питайте служителите си как да промените процесите и как да подобрите работата на компанията". Постепенно те ще станат двигател на новости в компанията. Огромният ресурс на бизнеса е в самия бизнес, в хората, които работят за него. За да върви добре бизнес машината в постоянната промяна, е нужна добра вътрешнофирмена комуникация. Всеки трябва добре да знае своите отговорности и задължения. Повечето мениджъри се развиват само с практика, те не четат книги, не се образоват. Маркетингът е професия, която се изучава и прилага години наред. И трябва да знаете какво точно управлявате. Има редица технологични улеснения, които може да въведете. Хората имат нужда да надграждат своите знания, дайте им възможност. Предприемач или бизнес лидер ти водиш! Твоето бъдеще е проекция на твоето мислене. Каквото е в главата ти, това ще се случи. Няма как да стане нещо по-голямо от онова, което си в мислите си. Всичко е в твоите ръце. Бъди еталон в това, което правиш. Текстът е част от бр. 119 на сп. "Икономика". Публикува се в Economic.bg по силата на партньорско споразумение между двете медии. Темите и мненията са подбрани от екипа на списанието и не съвпадат непременно с редакционната политика на Economic.bg. прочети още

Източник: economic.bg

назад към списъка с новини

Top