Стрийминг услугата на Walt Disney започва борба срещу споделянето на пароли, обяви главният изпълнителен директор на компанията Боб Айгър. Това се случва в момент, в който конгломератът, работещ в развлекателната идустрия, се стреми да стимулира растежа на броя на абонатите и да направи бизнеса печеливш, предава Reuters.
Възможността за използване на услугата от различни устройства с една парола ще бъде премахната от юни.
В интервю за CNBC Айгър също така сигнализира за необходимостта от консолидация в стрийминг индустрията и заяви, че Disney "потенциално" отправя поглед към двуцифрени маржове за бизнеса.
Конкуренция
Припомняме, че преди година Netflix, най-големият конкурент на Disney+, също премахна възможността за споделяне на пароли, което ѝ помогна да добави близо 22 млн. абоната през втората половина на 2023 г. и надмина очакванията на Уолстрийт.
Интервюто с Айгър беше публикувано само дни, след като инвеститорите в Disney подкрепиха него и други директори на компанията в битката им с инвеститори активисти, включително Нелсън Пелц, който твърди, че Disney се представя по-слабо в епохата на стрийминга.
Гласуването беше решаващо, истинско одобрение на Борда", коментира той, допълвайки, че компанията приема темата за наследяването на главния изпълнителен директор ключов проблем за акционерите "много сериозно".
Netflix ще спре споделянето на пароли до няколко месеца
прочети още
Източник:
economic.bg
назад към списъка с новини