Дългоочакваният Apple Vision Pro е напът да срещне ограничения в предложенията си за развлечения, тъй като големи платформи като Netflix, YouTube и Spotify потвърдиха, че няма да пускат специални приложения за очилата с добавена реалност. Това означава, че потребителите няма да имат достъп до оптимизирани приложения за VisionOS, а приложенията за iPad на тези услуги също няма да бъдат пригодени за VR очилата на стойност 3500 долара. Въпреки че потребителите все още могат да получат достъп до тези платформи чрез браузъра, изживяването може да не отговаря на това на специалните приложения. Липсата на поддръжка от тези известни развлекателни услуги може потенциално да повлияе на цялостната привлекателност и удовлетвореност на потребителите на Apple Vision Pro.
Това ограничение подчертава значението на специализираните приложения за формирането на потребителското изживяване и пазарния успех на устройствата с добавена реалност. Изключването на основни развлекателни приложения като Netflix, YouTube и Spotify може да повлияе на степента на приемане от потребителите и на пазарния прием на устройството. Тъй като предварителните поръчки за Vision Pro вече започнаха, а доставките ще започнат на 2 февруари, потребителите и наблюдателите в индустрията ще следят отблизо как тези ограничения ще се отразят на цялостната функционалност и популярност на устройството.
В допълнение към липсата на ключови приложения за забавление, следва да се отбележи, че приложенията на Meta, включително Facebook, Instagram и WhatsApp, също не са налични в момента на Vision Pro. Въпреки че няма официално потвърждение от Meta относно бъдещите планове, липсата на поддръжка както от основните развлекателни програми, така и от собствените приложения на Meta повдига въпроси относно цялостния характер на екосистемата за добавена реалност на Apple Vision Pro.
прочети още
Източник:
fakti.bg
назад към списъка с новини