Vivacom спечели първо място в престижния конкурс Effie Awards България за рекламната кампания "Бизнес великани". Телекомът грабна златото в категорията "Услуги", след като впечатли авторитетното жури с инициативата си, фокусирана върху малкия и среден бизнес. Компанията се нареди на второ място в класациите за "Най-ефективен рекламодател" и "Най-ефективна търговска марка".
"Наградите Effie България са признание за идеите, които работят. А днес печелят компаниите, които са близки до потребителите, и ги поставят в центъра на всичко, което правят. В кампанията ни "Бизнес Великани" направихме точно това споделихме истинските истории на наши клиенти автентично. Успяхме да докоснем потребителите и да постигнем страхотни резултати", сподели Желяз Кольовски, Маркетинг директор във Vivacom.
Бизнес великани" маркира пътя, по който Vivacom ще върви напред заедно с потребителите, с историите и темите, които ги вълнуват. Защото брандове съществуват, за да намерят пресечната точка между важното за бизнеса и важното за клиента."
"Бизнес великани" е кампания, която не просто е насочена към малкия и средния бизнес в България, а цели да подкрепи "гръбнака" на българската икономика. Именно тези хора осигуряват 75% от заетостта на пазара на труда и 65% от добавената стойност в икономиката или над 50 млрд. лв. всяка година. Vivacom посвети кампанията си на тях, като разказа историите им с респект под надслов: "Може и да ви наричат малки, но за нас вие сте Бизнес Великани!". В серия от рекламни клипове телекомът възхвалява огромната заслуга, която имат собствениците на малкия и среден бизнес в България.
Креативното изпълнение на кампанията и нейната ефективност ѝ спечели най-високото признание на престижния конкурс "Effie България", организиран от Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА). В световен мащаб наградите са общопризнат стандарт за най-успешните рекламни кампании. Ежегодно отличават най-ефективните рекламни и комуникационни кампании на базата на най-важния критерий за успешна комуникация маркетинговата ефективност. Ефективната кампания спрямо критериите за оценка е такава, която не само има визуално атрактивен и креативен подход, но и реално постига своите цели като увеличаване на продажбите, подобряване на познаваемостта на бранда или промяна в потребителското поведение.
За четвърти пореден път Noble Graphics рекламната агенция, с която Vivacom работи по кампанията "Бизнес великани", грабна приза за "Най-ефективна рекламна агенция", след като спечели три златни награди и две бронзови в 16-ото издание на рекламния конкурс "Effie България".
прочети още
Източник:
economic.bg
назад към списъка с новини