Собственикът на Twitter Inc Илон Мъск в неделя сигнализира, че ще направи още повече, за да поведе компанията в нова посока, като я ребрандира. Добре познатото лого със синята птица ще бъде заменено с X, предава Reuters.
Промяната последва неотдавнашното признание на Мъск, че приходите от реклами остават почти наполовина от това, което са били преди. И паричният поток на Twitter е отрицателен в резултат на това, и дълговете на компанията растат.
Майк Проулкс, изследователски директор във Forrester, каза в неделя, че този ход допълнително ще отчужди първоначалната и някога силно лоялна потребителска база на Twitter.
От една страна, той ще се отърве от емблематична марка. От друга страна, той сигнализира, че е нова ера за това, което някога беше Twitter, и че компанията се насочва в различна посока с различна потребителска база."
Милиардерът Илон Мъск каза в публикация в неделя, че иска да промени логото на Twitter и анкетира милионите си последователи дали биха предпочели промяната на цветовата схема на сайта от синьо на черно. Той публикува снимка на стилизиран знак X на черен фон с космическа тематика.
И скоро ще се сбогуваме с марката Twitter и постепенно с всички птици", каза той.
В късния неделен следобед новият главен изпълнителен директор на Twitter, Линда Якарино, написа: "Изключително рядко нещо е в живота или в бизнеса да получиш втори шанс да направиш още едно голямо впечатление. Twitter направи огромно впечатление и промени начина, по който общуваме. Сега X ще отиде по-далеч, трансформирайки глобалния градски площад."
pic.twitter.com/IwcbqMnQtA
— Elon Musk (@elonmusk) July 23, 2023
По време на бурното управление на Мъск, откакто той купи Twitter през октомври 2022 г., компанията промени търговското си име на X Corp, отразявайки визията на милиардера да създаде "суперприложение", като китайското WeChat.
През април наследеното лого със синя птица на Twitter беше временно заменено от кучето Шиба ину на Dogecoin, което спомогна за повишаване на пазарната стойност на криптовалутата.
Компанията беше подложена на много критики от потребители и специалисти по маркетинг, когато Мъск обяви в началото на този месец, че Twitter ще ограничи колко туита на ден могат да четат различни акаунти.
Дневните лимити помогнаха на собствеността на Meta Platforms да съперничи на услугата Threads, която надхвърли 100 милиона регистрации в рамките на пет дни след стартирането си на 5 юли.
прочети още
Източник:
economic.bg
назад към списъка с новини