Новини:
Два гласа не достигнаха на Силви Кирилов да бъде избран за председател... | Apple патентова смарт-гривна с безконтактно управление с жестове... | Диамантите могат да съхраняват рекордните 1,85TB данни в продължение н... | Microsoft е изправена пред съдебен иск за £1 милиард... | Microsoft попадна под мащабно антимонополно разследване в САЩ... | Представиха напълно биосъвместими за човека йонни транзистори – носима... | Швеция преиздаде брошура от Втората световна война, за да подготви жит... | До 10 години затвор за изтичане на информация: Русия въвежда историчес... | Altera създаде село в Minecraft с 1000 ИИ жители: Въведоха данъци и ра... | СОФ Кънект и SITA ще модернизират операциите на летище София... | САЩ се опитат да доминират в областта на добива на биткойни: въпрос на... | Как ИИ се използва за управлението на въздушния трафик на най-голямото... | Роботът Optimus на Tesla получи за “Черния петък“ нови ръце и се научи... | Wizz Air започва да лети от Варна до Абу Даби... | Tor в Русия: изграждат се 200 тайни моста към свободния интернет... | Дистанционната работа се сви наполовина за две години... | Instagram добави нова функция, която повечето подобни приложения имат ... | Създадоха литиево-йонна батерия, която не може да бъде унищожена: разт... | Учени откриха изненадващо лесен начин за премахване на микропластмасат... | OLED екрани без избледняване: идва MAX OLED  | Samsung е уволнила около 100 мениджъри в подразделението си за чипове ... | Мащабна сделка във ВЕИ сектора: Арабската Masdar купи дял в гръцката T... | Потвърдиха цветовете на Galaxy S25 и S25 Plus | Цензурата в арабския свят: Как киберсигурността се превърна в инструме... | Президентът на Южна Корея обяви извънредно военно положение на фона на... | „ТехноЛаб” – новото технологично пространство за тийнейджъри във Варна... | Какво представлява „Super God Mode“ в Windows и как да го активирате... | „Илон Мъск“ от Уолтър Айзъксън вече и на български... | Призоваха Тръмп да преговаря с венецуела за петрола... | Google Chrome ще може сам да преценява дали даден сайт е надежден или ... | Израелска компания се включва в търсенето на нефт и газ край Варна... | Последният бензинов кемпер на Mercedes: 163 коня, с две легла... | Panasonic съживи своя основател с помощта на изкуствен интелект... | Българите са похарчили средно 59 евро на Черния петък... | Пет начина, по които квантовите изчисления ще променят ежедневието ни... | Русия продължава навлизането си на западноафриканския пазар... | Lightchain AI: Ново предизвикателство за Ripple в света на блокчейн ин... | Колапсът на Google? Канада, след САЩ и Великобритания, настоява за раз... | Българин, обвинен за шпионаж за Русия, е обсъждал убийство на Христо Г... | Балони произвеждат ток по-добре от наземните солари... | „Няма време за губене“: Ниската околоземна орбита скоро може да стане ... | Любомир Каримански встъпи в управата на БНБ... | Бивши служители на Google разработват операционна система за AI-агенти... | Samsung ще покаже конкурент на Apple Vision Pro през януари... | Linkup: Нов мост между AI и премиум-съдържанието... | ПП-ДБ обсъжда предлагането на Атанас Атанасов за председател на парлам... | Подкаст | Скоро в България: кешбек при пазаруване с банкова карта без ... | Криптоанализатор прогнозира рязък спад на биткойн до $70 000... | "Ще се борим за Европа". Сълзотворен газ и водни оръдия на втория ден ... | Honor представи лаптопите MagicBook X16 Plus и X14 Plus с мистериознит... |
ПРЕДЛАГА | СДЕЛКИ | ТЪРСИ | КЛИЕНТИ
  Търговски обект 53м2 за продажба 180000 EUR   |   Магазин 56м2 под наем 435 EUR   |   Магазин 57м2 за продажба 235000 EUR   |   Парцел 1010м2 за продажба 165000 EUR   |   Магазин 118м2 за продажба 320000 EUR   |   Склад 350м2 за продажба 650000 EUR   |   Склад 400м2 под наем 2045 EUR   |   Търговски обект 100м2 под наем 1390 EUR   |   Склад 675м2 под наем6 EUR/м2   |   Магазин 55м2 под наем 1600 EUR   |   Склад 576м2 под наем 2356 EUR   |   Склад 680м2 под наем 1740 EUR   |   Склад 390м2 под наем 1595 EUR   |   Склад 64м2 под наем 741 EUR   |   Склад 290м2 под наем 2045 EUR   |   Склад 288м2 под наем 1325 EUR   |   Магазин 185м2 за продажба 390000 EUR   |   Склад 640м2 под наем 2240 EUR   |   Магазин 20м2 за продажба 75000 EUR   |   Склад 500м2 под наем 1750 EUR   |   Склад 1058м2 под наем 3174 EUR   |   Парцел 3467м2 за продажба 430000 EUR   |   Склад 960м2 под наем 3580 EUR   |   Склад 240м2 под наем 639 EUR   |   Склад 800м2 под наем 4400 EUR   |   Магазин 144м2 за продажба 360000 EUR   |   Магазин 160м2 под наем 1025 EUR   |   Склад 473м2 под наем6 EUR/м2   |   Склад 450м2 под наем6 EUR/м2   |   Склад 2174м2 под наем 5435 EUR   |   Склад 270м2 под наем 800 EUR   |   Офис 57м2 под наем 511 EUR   |   Магазин 163м2 под наем 3000 EUR   |   Магазин 650м2 под наем 5200 EUR   |   Магазин 250м2 за продажба 1278 EUR   |   Склад 972м2 под наем 2982 EUR   |   Склад 720м2 под наем 2210 EUR   |   Склад 740м2 под наем 3405 EUR   |   Магазин 3724м2 за продажба 232000 EUR   |   Парцел 729м2 за продажба 145800 EUR   |   Склад 720м2 под наем5 EUR/м2   |   Офис 100м2 под наем 740 EUR   |   Склад 1180м2 под наем 4090 EUR   |   Склад 432м2 под наем 1325 EUR   |   Парцел 2846м2 за продажба 284600 EUR   |   Склад 190м2 под наем 845 EUR   |   Склад 800м2 под наем 1790 EUR   |   Склад 350м2 под наем 1252 EUR   |   Склад 426м2 под наем6 EUR/м2   |   Парцел 5438м2 за продажба 543800 EUR   |
  Купува склад 800 - 1500м2 Наем при запитване   |   Купува склад 400 - 600м2 Наем при запитване   |   Купува склад 300 - 500м2 Наем 3 - 4 EUR/м2   |   Купува работен цех 150 - 250м2 Наем при запитване   |   Купува магазин 200 - 500м2 Наем при запитване   |   Купува магазин 80 - 250м2 Наем при запитване   |   Купува магазин 20 - 300м2 Цена 500000 EUR   |   Купува склад 200 - 300м2 Цена при запитване   |   Купува бизнес площ 50 - 70м2 Цена при запитване   |   Купува склад 350 - 500м2 Наем 3 - 4 EUR   |   Купува работен цех 1000 м2 Наем 3 - 4 EUR   |   Купува парцел 2000 - 6000м2 Цена при запитване   |   Купува склад 1300 - 2000м2 Наем 3 - 4 EUR/м2   |   Купува магазин 180 - 350м2 Наем 3 - 5 EUR/м2   |   Купува склад 300 - 500м2 Наем 2 - 4 EUR/м2   |   Купува парцел 1500 - 5000м2 Цена 70 - 150 EUR   |   Купува склад 150 - 250м2 Наем при запитване   |   Купува склад 800 - 1500м2 Цена при запитване   |   Купува склад 500 - 1000м2 Наем 3 - 4 EUR/м2   |   Купува склад 450 - 800м2 Наем 2 - 4 EUR/м2   |   Купува парцел 10000 м2 Цена 60 - 150 EUR/м2   |   Купува магазин 60 - 120м2 Цена 350000 EUR   |   Купува склад 500 - 2000м2 Цена при запитване   |   Купува склад 200 - 600м2 Цена 250000 EUR   |   Купува магазин 80 - 150м2 Наем при запитване   |   Купува склад 2000 - 3000м2 Наем при запитване   |

Има ли какво да задвижва електромобилността?

Дата: 17.05.2024
Плавните продажби на електрически автомобили са задължителни за постигане на климатичните цели. Но продажбите на електромобили на Запад са намалели и ако правителствата искат те да се възстановят, това може да е за сметка на собствените им икономики, пише в специален материал BBC. Числата Всеки шофьор на магистрала ще познае усещането: карате си, минавате километри от пътя без проблем и след това от нищото се появява забавяне. Нещо подобно се случва на пазара на електрически превозни средства през 2024 г. След години на рязко нарастване на продажбите растежът изглежда спира. Замяната на автомобилите, задвижвани с изкопаеми горива, с електромобили е централна част от плана на правителството на Обединеното кралство за постигане на целите си в областта на климата пътният транспорт представлява 12% от глобалните емисии. Въпросът е дали това е проблясък, който скоро ще изчезне в огледалото за обратно виждане, или ще се окаже по-трайно? И ако това продължи, дали правителствата ще имат кураж да направят каквото е необходимо, за да запазят нетното нулево шоу на пътя? Трябва да купим много повече електромобили, за да постигнем климатичните цели Ръстът в продажбите на EV е забележителен. През 2020 г. е имало 10 милиона електромобила по пътищата, през 2023 г. те са били 45 милиона. Но продажбите трябва да останат възходящи. До 2035 г. Международната агенция по енергетика (МАЕ) казва, че ще трябва да има 790 милиона електромобила, ако искаме да достигнем нетната нула до средата на века. Това означава ръст на продажбите от 27% всяка година. Ето защо фактът, че глобалните продажби на най-големия производител на електромобили в света, като Tesla например, всъщност са били по-ниски през първото тримесечие на 2024 г., отколкото през същия период на 2023 г., повдигна вежди. Най-големият производител на електромобили в Китай BYD се бори с Tesla за първото място. BYD също отбеляза забавяне между януари и март. А продажбите на електромобили в Европа са спаднали с повече от 10% на годишна база през последното тримесечие на миналата година въпреки че в Обединеното кралство общите продажби се увеличават спрямо миналата година. Хората просто не са сигурни, че си заслужава В Обединеното кралство анализаторите казват, че силните продажби на електромобили през последните години са били подхранвани от покупки на служебни автомобили, благодарение на щедрите данъчни облекчения. Но пазарът на домакинствата се оказва по-костелив орех, като хората казват, че са отблъснати най-вече от високата цена. Средната цена на нов EV в САЩ е над 60 000 долара. Цените са подобни високи в Европа и Обединеното кралство. Големите държавни субсидии и по-голямата ефективност на производството означават, че средната цена за китайски потребител е само 30 000 долара. А хечбекът Seagull на BYD се продава за по-малко от 10 000 долара. Китай също така произвежда значително повече електромобили от нуждите на вътрешния пазар - лесно може да наводни пазарите на САЩ и Европа с евтини коли, ако не бяха задържани от мита. Трудни избори Ето това е дилемата пред европейските и американските политици. Те искат по-евтини електромобили, за да улеснят климатичния преход, но не с цената на подкопаване на техните собствени производители на автомобили - като Ford и Volkswagen - и местните работни места. Всъщност разговорът е за повишаване на тарифите и други търговски бариери за вноса, за да се предпазят ултраконкурентните китайски електромобили. Точно това направи президентът на САЩ Джо Байдън тази седмица с ново мито от 100% върху вноса на китайски електромобили. IEA все още прогнозира увеличение на продажбите през 2024 г., което ще ни държи повече или по-малко на пътя към нетната нула. Оптимистите се надяват повече хора да купуват електромобили, когато на пазара в Европа и Америка се появят употребявани автомобили с намалени цени. Но този чист път не е гарантиран. Възможно е цените на електромобилите на Запад да се окажат стабилни, докато Китай продължава да произвежда супер евтини превозни средства. Ако това се случи, очакванията са напрежение между желанието на западните правителства да декарбонизират транспорта и желанието им да защитят местните шампиони в производството да стане още по-остро. На някакъв етап може да бъдат принудени да избират. прочети още

Източник: economic.bg

назад към списъка с новини

Top