Най-важните моменти, за да стане една българска компания световен лидер в своята индустрия, са да има глобален поглед, както и смелост и капацитет да реализира идеите си.
Да работиш в голяма корпорация с офиси в цял свят не може да бъде просто работа.
Да си ключов фактор в такава организация е голяма отговорност.
Устойчивост във времето отвъд клишето: Много от истините се категоризират като клишета, но при иновациите, които играят решаваща роля в нашата индустрия, устойчивостта във времето е един от най-важните фактори за успех.
Бизнес лидерът е важно да умее да слуша, да анализира и да предава знанията си. Да делегира част от правомощията и отговорностите си, без да се бои, че може да бъде изместен. За мен ключът към успеха на всеки бизнес лидер е да има повече "Ние" и по-малко "Аз".
Динамиката на бизнеса повелява да си креативен, тъй като изисква нови подходи в технологиите, които пък повеляват и нови подходи в самия бизнес.
Игрите са забавление, когато са с мярка. За нас игрите са основен продукт, но под различни форми прилагането на игри в неигрова обстановка е подход на много компании и бизнеси, с който те създават ангажираност не само у служителите си, а и у потребителите на определени продукти, обикновено създадени от самите тях.
Успехът на звената за маркетинг и продажби на една компания с присъствие в над 100 страни на пет континента - това не е успех на нито едно звено в компанията взето отделно, а е плод на добра координация на много звена в много държави, на хора с различни характери, култури и мнения, обединени от една обща цел.
Стратегическата визия: Няма перфектна формула за стратегическа визия, но бих казала, че критичното мислене и начинът на анализиране определено трябва да са уникални за всеки бизнес сектор.
Сърцето на EGT са хората и иновациите.
Клиентите, с които работим от първия ден на компанията, са наши дългосрочни партньори, които са повярвали в един проект, започнал преди 21 години и развил се успешно благодарение на амбицията, смелостта и ентусиазма. Горди сме, че голяма част от първите ни клиенти са до нас до ден днешен и заедно вървим напред.
Новите пазари и продукти, или как да си като Христофор Колумб и Фернандо Магелан на световната карта на своя бизнес: Тук от изключително значение са активното търсене на възможности, както и правилната преценка на силите. Едно от най-важните неща е да можем да спрем, когато виждаме, че не е правилното време за нас да навлизаме на определен пазар. И то не само продуктово, но и стратегически.
На бизнес хоризонта се очертава дигитализация, нови вертикали в бизнеса и диверсификация на съществуващите ни пазари.
Лесното вземане на решения е по-скоро качество, което е вродено, това не може да се научи.
Моят начин да "счупя" схващанията, че бизнесът, в който работя, е предимно мъжки: Ако тежиш на мястото си като професионалист, няма нужда да чупиш стереотипи и да губиш време в доказване на това дали мястото ти е там, където вече се намираш.
Професионалната сила - да разбереш каква е тя, не е лесно. Но ако аз се вслушам в това как хората ме описват, бих казала, че отговорността е моята супер сила не само в професионален, но и в личен план.
Ролята на шанса и късмета: Късмет е да си на правилното място в правилното време, но се изисква талант да осъзнаеш кога е този момент, нужна е и много работа, за да останеш там. Само шансът и късметът не са достатъчни, за да се прави успешен бизнес, не и такъв, който да е устойчив във времето.
Моята житейска философия, намерила израз в една сентенция: Времето е илюзия, синхронизацията му е изкуство.
Пътуването в бизнеса и в живота е наложително и в двата случая. Бизнес пътуването до нови места открива нови хоризонти за работа и професионално развитие, а в живота те изкарва от комфортната ти зона и ти позволява да станеш отворен и да разбереш нови и различни култури. За мен пътуването по-скоро е самата ми комфортна зона.
Фирмен профил
Euro Games Technology е основана през 2002 г. в София и само няколко години по-късно заема водещи позиции в България. Днес тази технологична компания е сред лидерите на международния пазар за игрални казино съоръжения. Тя разполага с 28 офиса и присъства на над 100 пазара в целия свят. В нейния фокус са разработката, производството и дистрибуцията на хардуерни и софтуерни решения за гейминг индустрията. Те включват всичко от слот машини, аксесоари и гейм миксове до системи за казино управление, в това число и техническа поддръжка.
Текстът е част от бр. 117 на сп. "Икономика". Публикува се в Economic.bg по силата на партньорско споразумение между двете медии. Темите и мненията са подбрани от екипа на списанието и не съвпадат непременно с редакционната политика на Economic.bg.
прочети още
Източник:
economic.bg
назад към списъка с новини